Höstpris… Köp så hinner vi köra lite innan det blir för kallt! Jag vill ha snabbast hoj för en gångs skull.Känns nästan som ett ”för bra för att vara sant” pris. När jag provsatt en trident så kändes den liten men med härlig ergonomi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Höstpris… Köp så hinner vi köra lite innan det blir för kallt! Jag vill ha snabbast hoj för en gångs skull.Känns nästan som ett ”för bra för att vara sant” pris. När jag provsatt en trident så kändes den liten men med härlig ergonomi
Ser riktigt gött ut! Du har inte fått hjulislag på regskylten när den sitter sådär?Hoburgen
Nej inte än.Ser riktigt gött ut! Du har inte fått hjulislag på regskylten när den sitter sådär?
Vågat upplägg med en I-balk mellan bakre ramen och hjulet. -Men du kanske testat utan fjädern för att se hur högt hjulet kan slå?Nej inte än.
Äh, aluminium skylten och plast skärmen är väl ungefär lika hållfasta.Vågat upplägg med en I-balk mellan bakre ramen och hjulet. -Men du kanske testat utan fjädern för att se hur högt hjulet kan slå?
Du får gasa lite mer så du flyger mer... Som på TTNej inte än.
Njaaa vette fan. Att montera kåpa på nakenhoj är som att limma på päls på en nakenhund
Händer en del kul på huslyforumet.
Håller med helt. Dock kul att folk kommer igång och moddar.Njaaa vette fan. Att montera kåpa på nakenhoj är som att limma på päls på en nakenhund
Jag tänker spontant att du har ett lysande koncept för att bränna överblivna semesterdagar. Ska bara motivera det hemma vilket nog är svårare.
Kör på buss konceptet så kan HSB åka med bredvid och sedan göra stan osäker medans du luftar pilen.. win-win typJag tänker spontant att du har ett lysande koncept för att bränna överblivna semesterdagar. Ska bara motivera det hemma vilket nog är svårare.
Tack, praktisk är inte en egenskap som jag föredrar avseende fordon.Har inte testat själv men skulle gissa på att den känns ”klen” i jämförelse med en 1000cc hoj. Däremot så är den nog rätt så nice om du jämför med tex Vespa 300 och piaggio Beverly 400. Har för mig att Hondan är gjord på samma ”bas” som hondas NC750X.
I Italien och Spanien så används dessa på motorväg och även enklare grusvägar så antar att den skulle rimligen kunna göra alla ”vardagssysslor” utan problem, däremot så är den nog mer praktisk än spännande.
Otroligt snygg!Äh, aluminium skylten och plast skärmen är väl ungefär lika hållfasta.
Det enda som händer är att skylten böjs tillbaka framåt om det skulle ta i. Skylten följde sitsen bättre innan, men en polis i Norge och jag hade meningsskiljaktigheter vad som var lagligt så jag var tvungen att böja ner den innan jag fick åka vidare.
Ingen kommer ihåg en fegis
Wow! Svårslaget foto. Dags att byta profilbild.Trodde aldrig att man skulle svettas fram till solen gick ner den 20e september...
Bästa säsongsavslutningen på flera år:
Ändå tur att det inte var ömma knän och stel rygg som tvingade oss att stanna, åldern till trots.Nu behövde gubbarna kaffe