• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

IMG_7482.jpeg

Nu är säsongen igång igen.
-Vad säger ni om handskydden?
Fult? Coolt?

De verkar faktiskt hjälpa mer än jag trodde de skulle, kände mig inte kall om händerna idag.
Håller med Alfgren här, neutral.

Eftersom du frågar. Närmare hata än älska (53-47). Handskydden känns mer för offroad hojar för att skydda händerna från sly och annat skit i skogen än för att värma händerna i stan. Köp hantagsvärme 😘
Njä. Fryser hellre. Tänkte inte lägga mer pengar på denna hojen. Finns alltid en risk att jag väljer något annat med ännu mer effekt.

Supermotarden känns ju klart intressant för de priset. Får bara se vad försäkringen landar på, misstänker att de kommer vara närmare 20% av hojens värde/år 😂

IMG_1541.png

Saknar min gamla Ducati Monster till och från. Blir inte bättre av alla bilder här.

Idag har jag bara en BMW jag fick i en bytesaffär som jag helst skulle blivit av med 😂 Men snart dags att förbereda den för besiktning så man får kört lite iaf :)
IMG_0889.jpeg

IMG_3718.jpeg

Senast ändrad:
Tror jag betalar runt 1200kr hel/hel för min vitpil 401 så denna borde inte vara jättedyr.
Med tanke på att @yonsson:s gamla svartpil 401 skulle ligga på 7000kr/helår på mig så tvekar jag på att jag kommer någonsin kunna komma ner till rimliga nivåer så länge jag bor kvar i centrala Göteborg 😂

Edit, snabbsökning på försäkring för nya svartpilen 401.
IMG_1542.png

Med tanke på att @yonsson:s gamla svartpil 401 skulle ligga på 7000kr/helår på mig så tvekar jag på att jag kommer någonsin kunna komma ner till rimliga nivåer så länge jag bor kvar i centrala Göteborg 😂

IMG_1542.png
Jisses 😮
Då står den på gatan antar jag?

IMG_1542.png

Bilsport & MC har alltid varit billigast för mig. Både gamla bilar och hojar. Och ofta mycket billigare. Men har aldrig behövt nyttja dem.

Tillbaka
Topp