Neutral. Stör inte men tycker inte de är nån förbättring heller.-Vad säger ni om handskydden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neutral. Stör inte men tycker inte de är nån förbättring heller.-Vad säger ni om handskydden?
Håller med Alfgren här, neutral.
Nu är säsongen igång igen.
-Vad säger ni om handskydden?
Fult? Coolt?
De verkar faktiskt hjälpa mer än jag trodde de skulle, kände mig inte kall om händerna idag.
Va fan.Håller med Alfgren här, neutral.
Tror fan jag ska klippa ut lite bred eltejp och sätta över reflexerna.
Nu är säsongen igång igen.
-Vad säger ni om handskydden?
Fult? Coolt?
De verkar faktiskt hjälpa mer än jag trodde de skulle, kände mig inte kall om händerna idag.
Eftersom du frågar. Närmare hata än älska (53-47). Handskydden känns mer för offroad hojar för att skydda händerna från sly och annat skit i skogen än för att värma händerna i stan. Köp hantagsvärmeVa fan.
Hjälper ju inte mig. Ni måste hata eller älska det!
Njä. Fryser hellre. Tänkte inte lägga mer pengar på denna hojen. Finns alltid en risk att jag väljer något annat med ännu mer effekt.Eftersom du frågar. Närmare hata än älska (53-47). Handskydden känns mer för offroad hojar för att skydda händerna från sly och annat skit i skogen än för att värma händerna i stan. Köp hantagsvärme
Varför rycker du de inte bara?Tror fan jag ska klippa ut lite bred eltejp och sätta över reflexerna.
Det är väl besiktningskrav på att ha dem? Orkar inte mecka med sådant.Varför rycker du de inte bara?
Har du kvar hojen till första besiktningen?Det är väl besiktningskrav på att ha dem? Orkar inte mecka med sådant.
Tror inte det? Det är bara bak du behöver det va?Det är väl besiktningskrav på att ha dem? Orkar inte mecka med sådant.
Jo men besiktning är väl många år bort?Det är väl besiktningskrav på att ha dem? Orkar inte mecka med sådant.
Man vet aldrig.Har du kvar hojen till första besiktningen?
Ja, men det innebär även många år att tappa bort demJo men besiktning är väl många år bort?
Åk förbi en dekalfirma och hämta riktigt folie iaf, eltejp är inget vidare.Man vet aldrig.
Ja, men det innebär även många år att tappa bort dem
Kan inte kosta många kronor att köpa nya annars?Man vet aldrig.
Ja, men det innebär även många år att tappa bort dem
Ta bord dom och lägg dom i lådan med tråkiga grejer som bilprovningen tycker man ska ha... går ju fint att sätta tillbaka med dubbelhäftande tejp.Tror fan jag ska klippa ut lite bred eltejp och sätta över reflexerna.