Tusingen billigare än svedea faktisktKolla trygg hansa, halva priset mot svedea för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusingen billigare än svedea faktisktKolla trygg hansa, halva priset mot svedea för mig
Nope, i ett låst mc-rum i ett låst och kamareövervakat garage
Kikat dem bilsport & Mc och än så länge har Svedavia alltid var mest prisvärt för mig.
Den är jobbig... Men har du inte några släktingar eller föräldrar som bor utanför stan som du kan parkera hojen hos?Med tanke på att @yonsson:s gamla svartpil 401 skulle ligga på 7000kr/helår på mig så tvekar jag på att jag kommer någonsin kunna komma ner till rimliga nivåer så länge jag bor kvar i centrala Göteborg
Edit, snabbsökning på försäkring för nya svartpilen 401.
Slå på MLZ398 och se om du kan få den att bli dyrMed tanke på att @yonsson:s gamla svartpil 401 skulle ligga på 7000kr/helår på mig så tvekar jag på att jag kommer någonsin kunna komma ner till rimliga nivåer så länge jag bor kvar i centrala Göteborg
Edit, snabbsökning på försäkring för nya svartpilen 401.
Tyvärr inte, får helt enkelt hålla ut mc suget en stund till innan de blir dags att flytta från city. Får nöja mig med att hyra motorcyklar utomlands tills dessDen är jobbig... Men har du inte några släktingar eller föräldrar som bor utanför stan som du kan parkera hojen hos?
Då kanske det går att få ner kostnaderna en del. Flera bolag har också så man kan dela på en hoj med tex en förälder på vischan.
Billigast hittills! Till och med billigare än en Honda Vision 110Slå på MLZ398 och se om du kan få den att bli dyr
Det går ju faktiskt hyra i Sverige också, från privatpersoner. Inte så dyrt. Min kompis gjorde det några dagar för någon tusenlapp.Tyvärr inte, får helt enkelt hålla ut mc suget en stund till innan de blir dags att flytta från city. Får nöja mig med att hyra motorcyklar utomlands tills dess
Sant, dock så har jag inte hittat så många intressanta motorcyklar att hyra på västkusten. Får leta lite bättre denna sommarDet går ju faktiskt hyra i Sverige också, från privatpersoner. Inte så dyrt. Min kompis gjorde det några dagar för någon tusenlapp.
Så är det kanske. Min polare hyrde en 1290 GT eller vad den heter. Touringmodellen. Men han hade inte kört på några år så var nöjd med den.Sant, dock så har jag inte hittat så många intressanta motorcyklar att hyra på västkusten. Får leta lite bättre denna sommar
Risken när du håller på och hyr vespor sådär i Rom är ju lungcancer...Tyvärr inte, får helt enkelt hålla ut mc suget en stund till innan de blir dags att flytta från city. Får nöja mig med att hyra motorcyklar utomlands tills dess
Köp en egen vespa då, betalar väl 1500 om året för helförsäkringSant, dock så har jag inte hittat så många intressanta motorcyklar att hyra på västkusten. Får leta lite bättre denna sommar
Sammanträffande att jag ska till Rom imorgonRisken när du håller på och hyr vespor sådär i Rom är ju lungcancer...
Tyvärr inte, en 300gts från typ 2020 kostar runt 5kkr helåret. en Honda Vision 110 kostar ca 1200kr året i trafikförsäkringKöp en egen vespa då, betalar väl 1500 om året för helförsäkring
Min vespa är förvisso bara 125cc. Typ trimmad moppeSammanträffande att jag ska till Rom imorgon
Tyvärr inte, en 300gts från typ 2020 kostar runt 5kkr helåret. en Honda Vision 110 kostar ca 1200kr året i trafikförsäkring
Edit: 5500kr/året för helförsäkring från Svedea på en Honda vision 110
Å den moppen har bättre tryck än min vespaKanske lika bra att jag hoppar mc och satsar på någon typ av trimmad moppe
Well, den där har 160/180cc(dubbla 80/94cc), så norr om 35hk.Å den moppen har bättre tryck än min vespa
Köp en elsparkcykel. Eller bit i äpplet och köp något du vill ha. Äldre hojar är oftast billigare, exempelvis en förgasar-Thruxton/Scrambler kan inte vara allt för dyr. Gäller bara att hitta en som inte är rostig.Kanske lika bra att jag hoppar mc och satsar på någon typ av trimmad moppe
Kvällen räddad!Tips till alla som gillar racing.
Nu finns säsong 3 av There can be only one gratis på tex motogp- appen på Apple TV eller på hemsidan.
Det finns gott om gamla motorcyklar som varken har gått långt eller är rostiga. Dom flesta står väl mesta tiden inställda i nåt garage eller förråd.Köp en elsparkcykel. Eller bit i äpplet och köp något du vill ha. Äldre hojar är oftast billigare, exempelvis en förgasar-Thruxton/Scrambler kan inte vara allt för dyr. Gäller bara att hitta en som inte är rostig.
Typ 2008 för Thruxton, Bonnie och Scrambler tror jag.Det finns gott om gamla motorcyklar som varken har gått långt eller är rostiga. Dom flesta står väl mesta tiden inställda i nåt garage eller förråd.
Men det kan ju vara skönt att slippa förgasare. Triumph började väl med insprutning för typ 15 år sen, så dom borde vara ganska billiga att försäkra nu.
Hm, verkar som man måste ha season pass för att kunna se?Tips till alla som gillar racing.
Nu finns säsong 3 av There can be only one gratis på tex motogp- appen på Apple TV eller på hemsidan.
Instämmer helt!
Jag bad en AI göra tre bilder. En på en Husqvarna , en på Ducati och en Triumph. Bättre än ett riktigt designteam ju.
Du skaffar det gratis om du säger upp det före första racet.Hm, verkar som man måste ha season pass för att kunna se?