• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

IMG_8269.jpeg

Dessa såg ju bättre ut också.
Ja de var faktiskt snygga.

Problemet med de andra ni länkat är att då måste man köra med speglar på styrändan, vilket jag inte tycker passar på en sporthoj.

Ja de var faktiskt snygga.

Problemet med de andra ni länkat är att då måste man köra med speglar på styrändan, vilket jag inte tycker passar på en sporthoj.
Jag gillar styrändsbackspeglar på alla hojar men det är ju såklart en smaksak. Kul med ny hoj och att leta delar som gör hojen personlig!

Vad tänker ni med kylarskydd? Är inte kylaren i plog nog eller är det en utseendegrej? Det verkar vara ett poppis tillbehör.
Fått rekomendationer (av @MrJL bla.) men det verkar bero väldigt mycket på vem man frågar. Har polare som kört bra mycket längre än mig men aldrig haft problem med kylarskador av stenskott.
Kostar dock bara en tusing så tänker att jag kan lika gärna slänga på ett.

Äntligen ok pris för däck:
Det var billigt. Vet du något om dom är seriösa och har färska däck?

Vad tänker ni med kylarskydd? Är inte kylaren i plog nog eller är det en utseendegrej? Det verkar vara ett poppis tillbehör.
Det är en billig försäkring mot sten som i värsta fall förstör kylaren... Lätt att hålla rent också.
Går såklart att köra utan också om man vill det :)

Finsk firma som skickar från tyskland tydligen. Har beställt nya ostar till min, får se vad som kommer.

Tror inte att det är några problem. Jag brukar ju köpa från XLmoto och då kommer det från EU någonstans. Men har varit väldigt färska, bara några veckor efter produktion. Men de är ju mycket dyrare än dom. Vad blev det för några?

Enklare rengöring gör det nästan värt för bara det 😅

Och de är svarta så har man inte en svart kylare så ser man också coolare ut på kiosken :D

Tror inte att det är några problem. Jag brukar ju köpa från XLmoto och då kommer det från EU någonstans. Men har varit väldigt färska, bara några veckor efter produktion. Men de är ju mycket dyrare än dom. Vad blev det för några?

Och de är svarta så har man inte en svart kylare så ser man också coolare ut på kiosken :D
Supercorsa SP V4

Tillbaka
Topp