Ja de var faktiskt snygga.![]()
Dessa såg ju bättre ut också.
Problemet med de andra ni länkat är att då måste man köra med speglar på styrändan, vilket jag inte tycker passar på en sporthoj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja de var faktiskt snygga.![]()
Dessa såg ju bättre ut också.
Jag gillar styrändsbackspeglar på alla hojar men det är ju såklart en smaksak. Kul med ny hoj och att leta delar som gör hojen personlig!Ja de var faktiskt snygga.
Problemet med de andra ni länkat är att då måste man köra med speglar på styrändan, vilket jag inte tycker passar på en sporthoj.
Håller med, ser helt fel ut och sikten är kass.Ja de var faktiskt snygga.
Ja det är riktigt kul! Tailtidy, nya blinkers bak och kylarskydd beställs i veckan.Jag gillar styrändsbackspeglar på alla hojar men det är ju såklart en smaksak. Kul med ny hoj och att leta delar som gör hojen personlig!
Vad tänker ni med kylarskydd? Är inte kylaren i plog nog eller är det en utseendegrej? Det verkar vara ett poppis tillbehör.Ja det är riktigt kul! Tailtidy, nya blinkers bak och kylarskydd beställs i veckan.
Fått rekomendationer (av @MrJL bla.) men det verkar bero väldigt mycket på vem man frågar. Har polare som kört bra mycket längre än mig men aldrig haft problem med kylarskador av stenskott.Vad tänker ni med kylarskydd? Är inte kylaren i plog nog eller är det en utseendegrej? Det verkar vara ett poppis tillbehör.
Beror på om man kör i 120 eller 280.Fått rekomendationer (av @MrJL bla.) men det verkar bero väldigt mycket på vem man frågar. Har polare som kört bra mycket längre än mig men aldrig haft problem med kylarskador av stenskott.
Kostar dock bara en tusing så tänker att jag kan lika gärna slänga på ett.
Hojen gör ju inte ens 280 så kanske onödigt då..Beror på om man kör i 120 eller 280.![]()
Det var billigt. Vet du något om dom är seriösa och har färska däck?Äntligen ok pris för däck:
Du sökte efter 200/60 - MC DÄCK
motorcykeldack.com
Det är en billig försäkring mot sten som i värsta fall förstör kylaren... Lätt att hålla rent också.Vad tänker ni med kylarskydd? Är inte kylaren i plog nog eller är det en utseendegrej? Det verkar vara ett poppis tillbehör.
Finsk firma som skickar från tyskland tydligen. Har beställt nya ostar till min, får se vad som kommer.Det var billigt. Vet du något om dom är seriösa och har färska däck?
Det är en billig försäkring mot sten som i värsta fall förstör kylaren... Lätt att hålla rent också.
Går såklart att köra utan också om man vill det![]()
Enklare rengöring gör det nästan värt för bara detDet är en billig försäkring mot sten som i värsta fall förstör kylaren... Lätt att hålla rent också.
Går såklart att köra utan också om man vill det![]()
Finsk firma som skickar från tyskland tydligen. Har beställt nya ostar till min, får se vad som kommer.
Enklare rengöring gör det nästan värt för bara det![]()
Supercorsa SP V4Tror inte att det är några problem. Jag brukar ju köpa från XLmoto och då kommer det från EU någonstans. Men har varit väldigt färska, bara några veckor efter produktion. Men de är ju mycket dyrare än dom. Vad blev det för några?
Och de är svarta så har man inte en svart kylare så ser man också coolare ut på kiosken![]()