• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Lyckades vara utan en gathoj i nästan en månad... Nu blir det skinnjacka o fika resten av sommaren:

F204F443-6130-49DA-B326-65148C7F5510_zpsek2b248v.jpg
Snyggt bygge, grattis! Ser väldigt tajt ut mellan bakdäck och bakram, men det kanske är en synvilla ? Vad är det för motor ?
 
DSC_0467.JPG

Får göra ett inlägg och boosta upp den italienska sidan.
Håller på att sko om fröken som är en gammal skönhet. Ingen raket precis, men tuggar på med rejält skönt ljud.
Planerna är att hålla fast vid henne tills nästa år och inhandla en Triumph Tiger 1050 ev en KTM Adventure 1190. Vill testa lite fler cylindrar och ABS hade inte gjort ont heller.

Någon som ska ner till Falkenberg den 10:e på SMC:s utbildning?

Ska dit den 11:e
Hade kunnat göra sällskap hela vägen då jag ser nu att vi bor grannar, bor på 65'an och kör Aprilian :)

Hör och ser dig då och då, är nått visst med v-twin.
 
Provade BMW S 1000 RR i dag. Väldigt fin maskin! Kanske den bästa radfyra jag kört, rent effektkurvemässigt.
Enda lilla "gnället" är att för mig så tog knäna i fronkåpans bakkant då man förflyttade sig på åket. Med mer förflyttning och knäet ut är det ju inga problem, men när man bara ska skifta vikten så var det lite störigt. Nog inga problem att vänja sig vid.
Sen att den är krigsful framifrån är väl bara som det är...

image.jpeg
 
Provade BMW S 1000 RR i dag. Väldigt fin maskin! Kanske den bästa radfyra jag kört, rent effektkurvemässigt.
Enda lilla "gnället" är att för mig så tog knäna i fronkåpans bakkant då man förflyttade sig på åket. Med mer förflyttning och knäet ut är det ju inga problem, men när man bara ska skifta vikten så var det lite störigt. Nog inga problem att vänja sig vid.
Sen att den är krigsful framifrån är väl bara som det är...

image.jpeg

Du kommer inte leva till pension :(
 
Ni som har kört både K5/6, R1, ZX-10 från ungefär samma år, hur upplever ni skillnaden i storlek. Är jag helt ute och cyklar med att framförallt R1:n är mindre?
 
Tillbaka
Topp