• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Mycket fin hoj...

...men det där måste bero enbart på hojens förträfflighet och inte ha någonting alls att göra med Ducce- och RR- åkarnas inkompetens som hojpiloter? ;)
Nej nu blommar löken, Ducceåkare som inkompetenta hojpiloter.... Handsken är kastad och skulle vi tävla skulle jag nog se till att inte bli varvad på dom två-tre första varven i alla fall...
 
På vilket sätt var den dålig?
@Strindberg

Väntar olidligt här...

Bjuder på en selfie från gårdagen så länge:
Skärmavbild 2016-06-04 kl. 18.57.06.png
 
Försöker här : Letar efter en shysst hd inte nyare än -01 -02 har ni nån eller vet om nån som inte har nått blocket än får ni gärna hojta till.
 
En ikon utan tvekan, men som med allt högpresterande-vintage hör den hemma på museum eller i vardagsrummet som ögongodis. Om jag tog ut en barndomsdröm på vägen skulle så mkt av min uppväxt förstöras.

Som en fin vintageklocka som går 8 timmar fel per dygn

Det står en som jag har för mig aldrig har blivit körd på Mc-Varuhuset i Stockholm. Plus ytterligare en samtida Honda som jag inte minns modellbeteckningen, på men som är ytterligare snäppet värre än RC30:n. Hm, måste nog åka och titta idag.

EDIT: Tycker iofs att de borde köras och kudos till de ägare som gör det. Däremot är jag helt med dig på att man riskerar att grusa de pojkdrömmar man hade som liten och den känslan som man ju i vuxen ålder fortfarande kan bära med sig gällande vissa saker, (påfallande ofta bilar och motorcyklar :))
 
Det står en som jag har för mig aldrig har blivit körd på Mc-Varuhuset i Stockholm. Plus ytterligare en samtida Honda som jag inte minns modellbeteckningen, på men som är ytterligare snäppet värre än RC30:n. Hm, måste nog åka och titta idag.

EDIT: Tycker iofs att de borde köras och kudos till de ägare som gör det. Däremot är jag helt med dig på att man riskerar att grusa de pojkdrömmar man hade som liten och den känslan som man ju i vuxen ålder fortfarande kan bära med sig gällande vissa saker, (påfallande ofta bilar och motorcyklar :))
Det är en Honda NR750 som står i en glasbur hos dem. Att den hade ovala kolvar var väl det mest unika med den.
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NR
 
Tillbaka
Topp