• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Jag vet inte vad som hänt, men jag har tappat sugen fullständigt för hojkörning. Jag har knappt ägnat en tanke åt hojen på hela vintern och när jag var i garaget igår för att kolla till den så får jag ingen feeling alls...
Blir nog att försöka sälja Hyperstradan alltså. Kanske skaffar jag nåt äldre att ha till jobbet typ, men vi får se.
Konstigt hur man plötsligt tappar ett intresse!
Kanske detta inlägg hör hemma i nån gnälltråd och inte i er fina MC-tråd men jag fick ett infall av att skriva av mig.
Undrar om inte ovanstående tillfälliga hjärnsläpp lagt sig lite nu när jag fått luft hojen några gånger. Besiktningen klarades av i tisdags med blankt papper och hon spinner ju så fint... Nej - hojen stannar! Vi ses på vägarna.

Har köpt hus med stort garage och fick lite abstinens nu när solen börjar titta fram så jag knep den här i dag. Varit sugen på att testa en sån i många år och första intrycket är att det är förbannat ovanligt med en så pass ”nimble” HD som man både kan bromsa, gasa och svänga med. Lite ovan sittställning när de tre senaste hojarna varit big twin...
5E77234B-C5E6-44A7-B0A5-9BFA1612FB6F.jpeg

Har köpt hus med stort garage och fick lite abstinens nu när solen börjar titta fram så jag knep den här i dag. Varit sugen på att testa en sån i många år och första intrycket är att det är förbannat ovanligt med en så pass ”nimble” HD som man både kan bromsa, gasa och svänga med. Lite ovan sittställning när de tre senaste hojarna varit big twin...
Sorry men fy fan...aja kul att vi iaf kan ta repa eller tre igen :)

Kul! Grattis

Behöver lite professionell hjälp. Jag är nybörjare när det kommer till mc och hoppas ni kan hjälpa mig. Köpte en hoj från en handlare i höstas, fz6n. Bakdäcket var 12 år gammalt men såg jättebra ut. Bytte däcket idag till Michelin pilot PRO 4. När jag köpte hojen hade handlaren monterat ett nytt framdäck från Dunlop.
Är det dåligt att ha två olika märken på en hoj? Bägge däcken är tydligen jättebra enligt många kunniga.

Vad tycker ni? Bör jag köpa ett nytt fram däck av Michelin?

Behöver lite professionell hjälp. Jag är nybörjare när det kommer till mc och hoppas ni kan hjälpa mig. Köpte en hoj från en handlare i höstas, fz6n. Bakdäcket var 12 år gammalt men såg jättebra ut. Bytte däcket idag till Michelin pilot PRO 4. När jag köpte hojen hade handlaren monterat ett nytt framdäck från Dunlop.
Är det dåligt att ha två olika märken på en hoj? Bägge däcken är tydligen jättebra enligt många kunniga.

Det kommer funka kanon på din fz6n :)

Bra är det inte. Livsfarligt - nä.

Tillbaka
Topp