• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Drog en repa på byn idag, 4km. Gött att lufta mc:n lite.

1000017588.jpg

Haft lite mc vård på långhelgen, började med nya däck och en runda för att känna lite på dom. Vill se lite tuff ut och ha lite grusegenskaper men också grepp för att kunna pressa på asfalt så Pirelli Scorpion rally str verkade rimliga. Ska bli kul att testa lite grus sen.

IMG_0898.jpeg

Så blev det oljebyte i alla hål och ventiljustering, måste säga att det är både charmigt och praktiskt med cylindrar som sticker ut 😄 Två ventils stötstångsmotor, inte direkt senaste nytt.

IMG_0909.jpeg

Vad har sällskapet för erfarenhet av Northbike i Umeå?

Kollar på en begagnad hoj hos dem och kan få fd svågern att besöka dem men tveksamt om jag tar mig dit för att kika själv…

Tacksam för input

IMG_8791.png

Kollar på en begagnad hoj hos dem och kan få fd svågern att besöka dem men tveksamt om jag tar mig dit för att kika själv…

Tacksam för input

IMG_8791.png
En jobbarkompis till mig köpte en hoj i 90k-klassen av dom förra sommaren.
Han var iaf riktigt nöjd med kontakt/servicemind från deras sida. :)
Hojen levererades via lastbil ner till Blekinge.

En jobbarkompis till mig köpte en hoj i 90k-klassen av dom förra sommaren.
Han var iaf riktigt nöjd med kontakt/servicemind från deras sida. :)
Hojen levererades via lastbil ner till Blekinge.
Jag körde från Umeå till Linköping med en SV650 och det tog inte så länge.
Var framme vid middagstid.
Det var visserligen midsommarafton så jag hade E4 för mig själv och litade kallt på att polisen var upptagna med annat är hastighetskontroller :rolleyes:

Jag körde från Umeå till Linköping med en SV650 och det tog inte så länge.
Var framme vid middagstid.
Det var visserligen midsommarafton så jag hade E4 för mig själv och litade kallt på att polisen var upptagna med annat är hastighetskontroller :rolleyes:
Nu var jag ju mer intresserad av köpupplevelsen hos dem.

Annars; borde vi inte ut å åka tillsammans snart?

Tacksam för input

IMG_8791.png
Enda jag hört var om någon som köpte en rsv4 RF på distans, var buntband på saker osv. Kanske finns tråden på sporthoj, vettetusan. Men i den prisklassen hade man nog velat kika på plats.

Tacksam för input

IMG_8791.png
Inte handlat något av dom men stannade till där ifjol för en bensträckare på väg till lofoten, stor fin butik och gick runt kanske en halvtimma utan att ens bli tillfrågad om jag ville ha hjälp med något. Var tydligen osynlig.

Tacksam för input

IMG_8791.png
Köpte min Speedtwin där, bytte förövrigt in en ducce då. Båda de säljarna var väldigt tillmötesgående och schyssta. Springer in där ibland när jag är i stan för jobb.

Tacksam för input

IMG_8791.png
Jag bor i Umeå och det finns inget dåligt rykte eller så bland hojfolket här. De skinnar oss lite på servicearna möjligtvis 😄 Kommer från Sundsvallstrakten och jag har inte hört där heller att det är något dåligt rykte. Vi är nog ganska nöjda att vi har fått en handlare med så stort utbud.

Jag har köpt en ny hoj på NB i Umeå och en begagnad i Sundsvall samt sambon har köpt ny i Sundsvall. Det var visserligen ett tag seden senaste affären men det gick bara bra alla gånger. Intressant är väl mest hur bemötandet är när det går dåligt..

Äntligen lite värme så det blir lite solskensturer i år igen... Jäklar vad milen går....
Kul med lite grön natur istället för att allt är brunt som för några veckor sedan..

Men nu blir det vila några dagar...

IMG_3663.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp