Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan va häftigt.Drog en repa på byn idag, 4km. Gött att lufta mc:n lite.
![]()
Exakt så min fru sa, fast tvärt omFan va häftigt.![]()
Idag blev det 25 trevliga mil
![]()
En jobbarkompis till mig köpte en hoj i 90k-klassen av dom förra sommaren.Vad har sällskapet för erfarenhet av Northbike i Umeå?
Kollar på en begagnad hoj hos dem och kan få fd svågern att besöka dem men tveksamt om jag tar mig dit för att kika själv…
Tacksam för input
![]()
Jag körde från Umeå till Linköping med en SV650 och det tog inte så länge.En jobbarkompis till mig köpte en hoj i 90k-klassen av dom förra sommaren.
Han var iaf riktigt nöjd med kontakt/servicemind från deras sida.
Hojen levererades via lastbil ner till Blekinge.
Nu var jag ju mer intresserad av köpupplevelsen hos dem.Jag körde från Umeå till Linköping med en SV650 och det tog inte så länge.
Var framme vid middagstid.
Det var visserligen midsommarafton så jag hade E4 för mig själv och litade kallt på att polisen var upptagna med annat är hastighetskontroller![]()
Måste väl gå att lösa via videosamtal på distans? De säljer väl hojarna med beg-garanti utgår jag från.Vad har sällskapet för erfarenhet av Northbike i Umeå?
Kollar på en begagnad hoj hos dem och kan få fd svågern att besöka dem men tveksamt om jag tar mig dit för att kika själv…
Tacksam för input
![]()
Nu var jag ju mer intresserad av köpupplevelsen hos dem.
Annars; borde vi inte ut å åka tillsammans snart?
Enda jag hört var om någon som köpte en rsv4 RF på distans, var buntband på saker osv. Kanske finns tråden på sporthoj, vettetusan. Men i den prisklassen hade man nog velat kika på plats.Vad har sällskapet för erfarenhet av Northbike i Umeå?
Tacksam för input
![]()
Orkar du länka till var du köpt speglarna (och ev slip-on)?Mycket trevlig tur och premiärtur för året med Huskyn för min del
![]()
![]()
Ser ut som highsider & Leo vince LV10.Orkar du länka till var du köpt speglarna (och ev slip-on)?
Jag ser inte ett skit i original-speglarna![]()
Inte handlat något av dom men stannade till där ifjol för en bensträckare på väg till lofoten, stor fin butik och gick runt kanske en halvtimma utan att ens bli tillfrågad om jag ville ha hjälp med något. Var tydligen osynlig.Vad har sällskapet för erfarenhet av Northbike i Umeå?
Tacksam för input
![]()
Köpte min Speedtwin där, bytte förövrigt in en ducce då. Båda de säljarna var väldigt tillmötesgående och schyssta. Springer in där ibland när jag är i stan för jobb.Vad har sällskapet för erfarenhet av Northbike i Umeå?
Tacksam för input
![]()
Jag har läst den tråden. Därav frågan...Enda jag hört var om någon som köpte en rsv4 RF på distans, var buntband på saker osv. Kanske finns tråden på sporthoj, vettetusan. Men i den prisklassen hade man nog velat kika på plats.
Jag bor i Umeå och det finns inget dåligt rykte eller så bland hojfolket här. De skinnar oss lite på servicearna möjligtvisVad har sällskapet för erfarenhet av Northbike i Umeå?
Tacksam för input
![]()
Kyrkbyn?Blev en eftermiddagstur innan regnet.![]()
Orkar du länka till var du köpt speglarna (och ev slip-on)?
Jag ser inte ett skit i original-speglarna![]()
Nytt drivpaket, det var nog dags.. Före & efter.
![]()
![]()
Tog bort katten i helgen också, låter som en KTM nu!
![]()
StämmerKyrkbyn?
Tyckte väl det.Stämmer![]()