Stämmer verkligen det där? Jag har hört allt från $20 och uppåt...Nog för att jag gillar Danny men kom igen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer verkligen det där? Jag har hört allt från $20 och uppåt...Nog för att jag gillar Danny men kom igen…
Hans agent kräver $45m enligt källor (bytte tydligen agent idag också?). Allt mellan $38m och $50m cirkulerar bland folk som ”vet”. Giants har ju noll leverage i den här förhandlingen - ingen plan B eller tillräckligt hög draftpick. Enda alternativet är att tagga honom Synd bara att han inte kan tänka lite långsiktigt och ta en lite mer capfriendly deal så vi kan täppa alla andra hålen i truppenStämmer verkligen det där? Jag har hört allt från $20 och uppåt...
Sant. Har du koll på vad det skulle kosta att tagga honom? Det finns ju en del veteraner att tillgå men knappast något att hålla i handen framöver.Hans agent kräver $45m enligt källor (bytte tydligen agent idag också?). Allt mellan $38m och $50m cirkulerar bland folk som ”vet”. Giants har ju noll leverage i den här förhandlingen - ingen plan B eller tillräckligt hög draftpick. Enda alternativet är att tagga honom Synd bara att han inte kan tänka lite långsiktigt och ta en lite mer capfriendly deal så vi kan täppa alla andra hålen i truppen
$32.5m år ett, $38.9m år två för non-exclusive tag. Därefter blir han UFA om man inte pröjsar honom $56m för år tre. Blir ett snitt på ca $42.5m per år så billigare än hans $45m kravSant. Har du koll på vad det skulle kosta att tagga honom? Det finns ju en del veteraner att tillgå men knappast något att hålla i handen framöver.
Men fortfarande för högt imho. Borde gå att antingen få billigare eller spela med en bridge i ett år eller två.$32.5m år ett, $38.9m år två för non-exclusive tag. Därefter blir han UFA om man inte pröjsar honom $56m för år tre. Blir ett snitt på ca $42.5m per år så billigare än hans $45m krav
Kanske är Kirk Cousins-planen DJ och hans agent kör med?$32.5m år ett, $38.9m år två för non-exclusive tag. Därefter blir han UFA om man inte pröjsar honom $56m för år tre. Blir ett snitt på ca $42.5m per år så billigare än hans $45m krav
Men fortfarande för högt imho. Borde gå att antingen få billigare eller spela med en bridge i ett år eller två.
Jag vägrar acceptera en värld där Danny tjänar lika mycket som 2x SB champ Patrick MahomesKanske är Kirk Cousins-planen DJ och hans agent kör med?
Han blev väl dubbeltaggad i Washington och var ju helnöjd med det.
Kanske man tror att man får ut mest cash med en tag så man lägger kraven över och hoppas Giants taggar då
Ja ingen vill väl leva i en värld där DJ tjänar 45m/säsong.Jag vägrar acceptera en värld där Danny tjänar lika mycket som 2x SB champ Patrick Mahomes
+1 på den.Jag vägrar acceptera en värld där Danny tjänar lika mycket som 2x SB champ Patrick Mahomes
Nu är cirkusen igång!
$37.5m/år. DJ är värd typ lika mycket imo. Lär hända något snart då franchise taggen måste användas senast imorgon
Därför man ska vara vara insyltad i massa dynastyligor.Fan vad jag saknar football. Det har gått tre veckor och jag har total abstinens. Säsongen är på tok för kort
Faktiskt en överraskning men samtidigt har han bevisat sig vara ett bra alternativ när många andra svajat.Och där kom den för Geno bara för det!
3år och 105m. Mer än jag trodde, får se när detaljerna släpps hur kontraktet är konstruerat.
Är inte direkt 105m guarantee.105M för Geno är ganska friskt tycker jag, det är ju inte direkt IMHO en QB man bygger att lag kring även om det finns viss potential
Derek Carr är en habil QB, som jag hade kunnat tänka mig att lägga pengar på, medan man tex utvecklar en ung QB men Daniel Jones nja
Möjligt att NY taggar honom för typ 32M
Vi kommer enligt uppgift att tagga Pollard för dryga 10M, det känns helt ok om vi samtidigt droppar Elliott och seriöst börjar fundera på en ersättare till Dak OCH ett yngre komplement till Cedee Lamb. TY Hilton har gjort det bra men är ingen spelare för framtiden.
Jag spår att vi hoppar upp en massa platser i draften och hugger en ung QB, måste dock läsa på lite för att se om det finns ngn värd ett så stort bondeoffer
MVH
Ola G
Alldeles för mycket…
Borde vi inte gjort tvärtom; taggat Dimes och förlängt Saquon?…men vi får behålla Goatquon!
Han har alltså 35m i incentives utöver 160m/4y?
Nej, hade vi taggat DJ hade det varit $32.5m caphit rakt upp och ner. Även om $40m är högt så kommer man kunna trolla rätt rejält, strukturera om osv och få ner caphiten.Borde vi inte gjort tvärtom; taggat Dimes och förlängt Saquon?