Att du drar upp att jag ska börja sälja heroin vittnar bara om vilken omogen individ du verkar vara, hoppas du skäms.På dig låter det ju som att det är OK att tjäna pengar på vad som, bara efterfrågan finns samt att det finns en fet hacka att tjäna. För att dra extrem exempel så kanske du skall börja kränga heroin eller dylikt isf - kraftig efterfrågan samt bra marginal
Det är orimligt eftersom att en bra affär är win win för båda parter. Det blir ju uppenbarligen inte win win när du lägger ett påslag på 10x vad du köpt biljetten för, det antar jag att du förstår?
Sen att du drar upp att det är OK att sälja vapen, tobak osv. Förstår inte riktigt poängen. Eller är det ok att göra fula saker bara för att andra gör det?
Jag kommer inte kommentera ytterligare om detta då det är högst OT och vill ej förstöra en annars fin tråd mer än jag redan gjort
Vad jag menar är att en vidareförsäljning av biljetter inte orsakar någon skada för samhället. Däremot finns det andra industrier som gör det. Jag poängterar också att jag INTE tycker att det är okej, men du verkar ju läsa mellan raderna lite som du känner för...