almeyero
Silver
Ja, roligt sammanträffande. Jag tror att det känns jobbigt just nu för det gäng som verkligen inte står ut med Zlatan
Exakt! Kommer vara kul att se han igen på plats i Ryssland! Såg ju hans sista landskamp i Nice under EM 2016.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, roligt sammanträffande. Jag tror att det känns jobbigt just nu för det gäng som verkligen inte står ut med Zlatan
Zlatans egna ord om debuten osv. B.la;
I think I heard "we want zlatan, we want zlatan" and I gave them Zlatan.
Inte ett sponsoruppdrag. Köpte in sig med väldigt många miljoner. Är 4e största ägare nu.
Men hoppas du har rätt.
Han är en citatmaskin av rang
Gick förbi Dressman med min 6-åring igår och när han såg Zlatans pappfigur sa han; ”Pappa, jag visste inte att Zlatan sålde trosor. Jag trodde han spelade fotboll...”Exakt! Kommer vara kul att se han igen på plats i Ryssland! Såg ju hans sista landskamp i Nice under EM 2016.
Och med detta vill du ha sagt..?Gick förbi Dressman med min 6-åring igår och när han såg Zlatans pappfigur sa han; ”Pappa, jag visste inte att Zlatan sålde trosor. Jag trodde han spelade fotboll...”
Han skriver över aktierna på frugan eller annat bolag. Tar 5 min. Case closed.Du hade rätt i att det kan bli betydligt mer komplicerat med delägarskap om han vill spela VM.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/21JpQG/darfor-kan-zlatan-stoppas-fran-vm
Att han troligtvis har fullt focus på att kräma ur allt han kan ur sitt varumärke och ser VM-som ett bra fönster så här i karriärens slutskede snarare än att ge allt han kan för landslaget.Och med detta vill du ha sagt..?
Att han troligtvis har fullt focus på att kräma ur allt han kan ur sitt varumärke och ser VM-som ett bra fönster så här i karriärens slutskede snarare än att ge allt han kan för landslaget.
Såklart att det ena kan ge det andra men det har hänt konstigare saker än att för många järn i elden gör folk splittrade. Argumenterar inte mot Z men tillåter mig att problematisera.Haha, som att det ena skulle utesluta det andra. Riktigt uselt "argument".
Säger bara...!
Varför?
Inte sett ett enda logiskt argument hitintills. Enbart emotionellt baserat trams.
TRAMS! En spelare gör inget lag, Zlatan har alldeles för dåliga medspelare, man får inte ut max av vad han kan prestera, som han gör i toppklubbarna han är i. Nu är det kollektivet, laget som ska göra det, och jag tror att det funkar bättre utan Z, och det oavsett att han tillhör dom bättre anfallarna!
Vem tycker du borde peta Z?
Finns ingen som petar han, han är självskriven egentligen! Men för att vi ska ha framgång, så tror jag att vi gör det bättre utan Zlatan! Vi tog oss till VM utan Zlatan, hur kunde vi göra det?! Var ju inte pga att Z var med, nä, laget/kollektivet gjorde detta.
Som sagt, Z har varit eller kanske är fortfarande en världsspelare, men med tanke på att ni verkar höja upp han till en GUD, så har vi ju haft väldigt lite framgång när Zlatan varit med och bidragit!
Varför då?! Som jag sa, Zlatan har alldeles för dåliga medspelare, han får inte ut sin 100% potential som han har i sig!
Do
Du säger att Zlatan egentligen ska vara självskriven och ingen petar honom, du säger även att han fortfarande är en världsspelare. (Där har du redan ett par argument till varför han SKA med).
Men för lagets framgång så ska han inte vara med för hans medspelare är alldeles för dåliga? På så sätt lämnar man alltså den överlägset bästa spelaren hemma? För att resten av laget inte är tillräckligt bra?
Förlåt men inget av det du säger går ju ihop..
Dock så är du lite mer realistisk kring Zlatan och hans kvalité nu, då Zlatan enligt dig i ett tidigare inlägg endast var en helt OK fotbollsspelare..
Det @Affe menar är att laget får sämre "kemi"( som i FIFA spelet) när Zlatan är med, för mycket fokus på Zlatan och man känner sig pressad att passa honom hela tiden o man vågar inte ta eget initiativ lika ofta då han är på planen.Du säger att Zlatan egentligen ska vara självskriven och ingen petar honom, du säger även att han fortfarande är en världsspelare. (Där har du redan ett par argument till varför han SKA med).
Men för lagets framgång så ska han inte vara med för hans medspelare är alldeles för dåliga? På så sätt lämnar man alltså den överlägset bästa spelaren hemma? För att resten av laget inte är tillräckligt bra?
Förlåt men inget av det du säger går ju ihop..
Dock så är du lite mer realistisk kring Zlatan och hans kvalité nu, då Zlatan enligt dig i ett tidigare inlägg endast var en helt OK fotbollsspelare..
Han ska och kommer givetvis att starta varenda match i VM f.ö.
Jag hade fel. Fan..
Skönt att Guidetti eller typ Toivonen kör istället! YES!
Är detta vinnarlaget tro? Offensivt känns Argentina ostoppbara!
Jag ser så sjukt många fallgropar för detta laget alltså. Men som alltid.. Messi i toppform = det kan sluta hur bra som helst.Är detta vinnarlaget tro? Offensivt känns Argentina ostoppbara!
Ruggigt verkligen. Blir mkt intressant att se hur det formeras.Spaniens lag ser ruskigt starkt ut. Bra kombination utav rutin/ungdom och teknik/fysik samt att de flesta i truppen ändå är taktiskt skickliga.
Är detta vinnarlaget tro? Offensivt känns Argentina ostoppbara!