• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om Fifa World Cup 2018!

Om Zlatan är skadefri och vill göra come back, ska han med?

• Ja!

Röster: 52 45.2%
  • Nej!

Röster: 37 32.2%
  • Ja, men ej som startspelare. Han får sitta på bänken och ladda och plockas in när det

Röster: 26 22.6%

• Totala väljare
    115
  • Enkät stängd .
Salah ser ut att missa VM efter skadan idag enligt BBC. Trist för både Egypten och alla fotbollsfans

https://mobile.twitter.com/adriandelmonte/status/1000466481983860736?s=20

Skulle inte lägga någon större tyngd i den rapporten innan han har passerat en riktig undersökning imorgon. Om det nu skulle vara axeln som är ur led borde det inte vara omöjligt att hinna bli spelklar.

Men håller med om att det skulle vara trist om han missar...det är alltid kul med så många profiler som möjligt.

Är det förresten någon som har sett ett schema på hur en hypotetisk väg till finalen skulle se ut? Googlade lite snabbt nu, men hittade inget och orkar inte gå igenom grupp för grupp själv :)

FEEE5A9C-3908-4A9C-9E43-A5B7610567B4.png
Menar du ett sånt här?:)
Är det förresten någon som har sett ett schema på hur en hypotetisk väg till finalen skulle se ut? Googlade lite snabbt nu, men hittade inget och orkar inte gå igenom grupp för grupp själv :)

FEEE5A9C-3908-4A9C-9E43-A5B7610567B4.png
Menar du ett sånt här?:)

Tänkte om kanske Niva eller någon annan hade fyllt i ett komplett resultat :) Hade ju varit kul att se vad experterna tror.
Men då lutar det åt Brasilien om vi nu skulle gå vidare från gruppen. Räknar med att Tyskland vinner vår grupp och hamnar på 1F.

Inte ens för det priset är de värda sin plats :D
Tyvärr får man väl säga... intressant grupp ändå.
Men kul om folk slängde upp sina elvor och vi skapade lite diskussion kring det :)

Här är min elva:

Målvakt: De Gea

Backar: Kimmich, Ramos, Marcelo

Mittfältare: Pogba, Kroos, Coutinho, Isco

Anfallare: Dybala, Neymar, Messi

Vad tror du/ni? :)

Ja, då var det igång då. FIFA måste verkligen se över tilldelningen av platser för lag från olika kontinenter så man slipper se pajaslag som Saudi (men det kommer ju aldrig att hända med det där genomkorrumperade förbundet).

Ja, då var det igång då. FIFA måste verkligen se över tilldelningen av platser för lag från olika kontinenter så man slipper se pajaslag som Saudi (men det kommer ju aldrig att hända med det där genomkorrumperade förbundet).
Fast hela syftet med VM är ju just att lag från flera olika kontinenter ska mötas. Har ju alltid varit så. Vill man se europeiska lag mötas har man EM och vill man se sydamerikanska lag mötas har man copa america.

Fast hela syftet med VM är ju just att lag från flera olika kontinenter ska mötas. Har ju alltid varit så. Vill man se europeiska lag mötas har man EM och vill man se sydamerikanska lag mötas har man copa america.
Jag menar fördelningen av antalet platser, inte att det bara skulle vara europeiska lag. Och nej, det har inte alltid varit så. Europas andel av platserna har minskat även justerat för världsranking.

Jag menar fördelningen av antalet platser, inte att det bara skulle vara europeiska lag. Och nej, det har inte alltid varit så. Europas andel av platserna har minskat även justerat för världsranking.
Jag vet att antalet platser har justerats , jag menar att charmen med VM är just att lag från flera olika kontinenter möts. Vad har vi idag.. 4 lag från Asien? Hur skulle du vilja justera fördelningen av platserna om du fick bestämma?

Rolig match! Hoppas Portugal vinner :D Jag tror att det blir Belgien vs Frankrike i final :cigar: Vad tror vi om sverige? Minst åttondelsfinal?

Satan i gatan! Dom gör som farsan säger!
Nu är det Spanien som har maximal utdelning känns det som...
Verkar som Ronaldo har blivit lite tilltad några ggr, fortsätter man sätt mer press på honom så försvinner han snabbt ur matchen.

Förövrigt: Ser väldig halt ut på planen!

Tillbaka
Topp