• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vad ska man säga? Jo, var fan är min bronsare?
:arghh: Banden fullkomligt väller in.
VbVuWW1.jpg

Förlåt ;) Kan samtidigt, även fast jag vet vi är good/allt är lugnt etc, säga igen sorry vi missuppfattade varandra helt i nethuns. Men kommer nog fler tillfällen till att både testa dem och affärer oss emellan hoppas jag :)
Äsch, det är glömt och begravet ju! Vi har gjort deals innan och kommer göra det i framtiden likaså :D

Skön kontrast! :D

Fan vad bra den satt! Som sagt, riktigt kul köp. Det är 80 timmars PR även på Hamiltons handjagade va? Lägg gärna upp fler bilder från fler vinklar. :);)
Hade hellre sett att de körde med föregående handjagade verket med mindre gångreserv och högre bph (28,8’ istället för 21,6’). Tycker just 4 Hz/28,8’ är en sweetspot för svepande visare.

650 spänn låter märkligt. Dom gånger (3) jag har beställt så har det legat på 20$ i frakt. FedEx funkar kanske. Tror dom har servicepoint i Hässleholm. Sista utvägen är ju att det skickas till mig och jag kör sista biten med Nilas-express som går mellan Osby-Bromölla :D.
Det där med Nilas-express lät väldigt exklusivt. Den går inte Hongkong-Bromölla direkt? :D
Tack för svar, ringer FedEx imorgon och dubbelkollar.

Tillbaka
Topp