Hallå där, sluta hänga ut mina svagheter i öppna trådar haha!![]()
Förlåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hallå där, sluta hänga ut mina svagheter i öppna trådar haha!![]()
Wow va sn.... ovanligtGhetto-bund prototyp 1.0
![]()
Ja. Justering på låset i fyra steg, helt klart godkänt. Ska prova andra band sen och så. Föredrar dock oftast länk. Och ändlänkarna är honor, vilket alltid uppskattas!Skönt att det löste sig! Den är ju stenhård och ser ut att sitta som en smäck.![]()
Krävs mycket slipande samt att jag fick böja bandstiften. Kan dock bli riktigt bra. En sida klarSer ju väldigt trevligt ut!![]()
En magisk grön tavla som närmast påminner om den gröna alpinisten, SARB017. Bronsboetten passar väldigt bra. Grattis!Frifrakt! Superb kundservice! Köp!
Edit: 20 USD i frakt.
![]()
![]()
Bra jobbat. Ser bra ut. Visst är det kul samtidigt?Krävs mycket slipande samt att jag fick böja bandstiften. Kan dock bli riktigt bra. En sida klar
![]()
Snygg! Ser fram emot recensionen.Då kom den lille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fin den där. Hur väljer man mellan date/nodate? Finns det några för- och nackdelar (förutom att man kan se datum såklartAffordable deluxe idag. Tishulk? Hulkell?
![]()
Äsch, det är glömt och begravet ju! Vi har gjort deals innan och kommer göra det i framtiden likasåFörlåtKan samtidigt, även fast jag vet vi är good/allt är lugnt etc, säga igen sorry vi missuppfattade varandra helt i nethuns. Men kommer nog fler tillfällen till att både testa dem och affärer oss emellan hoppas jag
![]()
Hade hellre sett att de körde med föregående handjagade verket med mindre gångreserv och högre bph (28,8’ istället för 21,6’). Tycker just 4 Hz/28,8’ är en sweetspot för svepande visare.Skön kontrast!
Fan vad bra den satt! Som sagt, riktigt kul köp. Det är 80 timmars PR även på Hamiltons handjagade va? Lägg gärna upp fler bilder från fler vinklar.![]()
Undrar förresten om det någon gång tillverkats en klocka med dagvisning men utan datum ???Fin den där. Hur väljer man mellan date/nodate? Finns det några för- och nackdelar (förutom att man kan se datum såklart)?
Den första borde varit en nodate. ^^Nytt på g från Heimdallr. Man undrar ju varifrån inspirationen kommer...
![]()
![]()
![]()
Är det där från butiken-du-tipsade-om-igår?Vad ska man säga? Jo, var fan är min bronsare?
Banden fullkomligt väller in.
![]()
Tvivlar på det, känns som att den komplikationen är rätt menlös, men det skulle vara lite kul att se en sådan klockaUndrar förresten om det någon gång tillverkats en klocka med dagvisning men utan datum ???
Milrab.no har en del, dock med inriktning på taktisk utrustning.Jag suktade ett tag efter en GWG 1000, men ombestämde mig när jag insåg att dess funktioner styrs med kronan.
Edit: Vilka säljer Casio i Norge, knappast Bjerke ?
Precis så resonerar jag också.Tvivlar på det, känns som att den komplikationen är rätt menlös, men det skulle vara lite kul att se en sådan klocka
Riktigt trevliga men bort med det spädaNytt på g från Heimdallr. Man undrar ju varifrån inspirationen kommer...
![]()
![]()
![]()
Det där med Nilas-express lät väldigt exklusivt. Den går inte Hongkong-Bromölla direkt?650 spänn låter märkligt. Dom gånger (3) jag har beställt så har det legat på 20$ i frakt. FedEx funkar kanske. Tror dom har servicepoint i Hässleholm. Sista utvägen är ju att det skickas till mig och jag kör sista biten med Nilas-express som går mellan Osby-Bromölla.
Ja det längst till höger.Är det där från butiken-du-tipsade-om-igår?
Är väl två olika urverk. Med datum Miyota 9015. Och utan Miyota 90S5.Fin den där. Hur väljer man mellan date/nodate? Finns det några för- och nackdelar (förutom att man kan se datum såklart)?
Hoppas det!Det kändes lite märkligt ja. Men FedEx funkar ca lika bra.
Kanske men underligt premieras här inneSpeaking of Seiko som inkörsport, är jag underlig om jag är sugen på en sådan här just nu?
![]()
Tänk en klocka med enbart timvisare och veckodag, perfekt sommarklocka när man har semester och inte har behov av jättebra koll på tidenPrecis så resonerar jag också.
Som en kul grej
Yes!För hur många av er var inkörsporten till beroendet en Seiko?![]()
![]()
Neeej !Speaking of Seiko som inkörsport, är jag underlig om jag är sugen på en sådan här just nu?
![]()
Vilken tur, får se om jag knatar ner till stan imorgon igen och handlarKanske men underligt premieras här inne.