mao
Basic
Samma här, hoppas på sälj iställetSegt på byteslördagen idag, någon annan som fått något napp? Här är det stendött än sålänge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här, hoppas på sälj iställetSegt på byteslördagen idag, någon annan som fått något napp? Här är det stendött än sålänge.
Du är inte sugen på en blå bronsare i modell mindre då?Samma här, hoppas på sälj istället
Ja juste du sa ju det tidigare.Han är återförsäljare fortfarande men pga tidigare stölder så har han inga framme eller hemma.
Pratade med honom för något år sedan om det.
Han hade ju ett par tråkiga incidenter när butiken låg i Kristianstad tidigare. Beställde själv ett Breitlingspänne av honom för något år sedan
Jag kan kan tänka mig att vara medFinns det sug efter en mikropassaround på Phoibos nya Voyager?
Båda ser bra ut, mer dina egna preferenser om vilken färg du föredrarAlla dessa val.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?
Gul!Alla dessa val.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?
Det skulle jag absolut kunna tänka mig!Finns det sug efter en mikropassaround på Phoibos nya Voyager?
Hehe, hade egentligen tänkt något annatDu är inte sugen på en blå bronsare i modell mindre då?
Dom har lite smått och gott. Har för mig han har Tag också. Har tidigare varit återförsäljare för Zodiac men det var ett bra tag sen. Lämnade nämligen in flera av mina gamla tidigare Z för trycktest där och då kom det på tal. Trevlig och kunnig .Ja juste du sa ju det tidigare.
Blir det Breitling någon gång i framtiden ska jag snacka med honom, bra att stötta lokala urmakare och speciellt honom som blivit utsatt av flera stölder. Synd att de fick stänga butiken i Kristianstad...
Såg att de har Sjöö Sandström också.
Haha.. lutar åt gul.. fast kanske ska köra på orange svårt när man varit på jakt efter både en gul och en orange klocka
Den gula i detta fallet är ju outstandingAlla dessa val.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?
Haha, jag också men eftersom alla är så sega får man väl ta tag i det som finnsHehe, hade egentligen tänkt något annat
Orange....Haha.. lutar åt gul.. fast kanske ska köra på orange svårt när man varit på jakt efter både en gul och en orange klocka
Haha.. lutar åt gul.. fast kanske ska köra på orange svårt när man varit på jakt efter både en gul och en orange klocka
Najs, bra med en kompetent urmakare i närheten. Trodde att vi inte längre hade någon när de lämnade Kristianstad, men glömde bort att de fanns i Hässleholm ocksåDom har lite smått och gott. Har för mig han har Tag också. Har tidigare varit återförsäljare för Zodiac men det var ett bra tag sen. Lämnade nämligen in flera av mina gamla tidigare Z för trycktest där och då kom det på tal. Trevlig och kunnig .
Blev en Gul Now we wait får beställa länken när den så småningom blir tillgängligAlla dessa val.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?
Ska man göra något så ska man allt göra det ordentligtBlev riktigt nöjd med alpinisten på perlonband. Så införskaffade mig fem nya färger. Har sedan tidigare grön, orange och svart perlonband.
Exakt så, du kan!Ska man göra något så ska man allt göra det ordentligt
Ja, ett stort sug. TyvärrFinns det sug efter en mikropassaround på Phoibos nya Voyager?
@HSK har du bestämt dig för färg?Alla dessa val.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?
Ser jag en Norrlands därunder....?Bra med en lätt klocka när man jobbar tungt på ledig tid.....
Så kan det vara, arbetaröl !Ser jag en Norrlands därunder....?
Segt på byteslördagen idag, någon annan som fått något napp? Här är det stendött än sålänge.
Jag är gärna medFinns det sug efter en mikropassaround på Phoibos nya Voyager?
Enkelt!Alla dessa val.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?