• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Han är återförsäljare fortfarande men pga tidigare stölder så har han inga framme eller hemma.
Pratade med honom för något år sedan om det.
Han hade ju ett par tråkiga incidenter när butiken låg i Kristianstad tidigare. Beställde själv ett Breitlingspänne av honom för något år sedan :)
Ja juste du sa ju det tidigare.
Blir det Breitling någon gång i framtiden ska jag snacka med honom, bra att stötta lokala urmakare och speciellt honom som blivit utsatt av flera stölder. Synd att de fick stänga butiken i Kristianstad...
Såg att de har Sjöö Sandström också.

Alla dessa val:banghead:.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?
1549431914.jpg
1549442450.jpg

Ja juste du sa ju det tidigare.
Blir det Breitling någon gång i framtiden ska jag snacka med honom, bra att stötta lokala urmakare och speciellt honom som blivit utsatt av flera stölder. Synd att de fick stänga butiken i Kristianstad...
Såg att de har Sjöö Sandström också.
Dom har lite smått och gott. Har för mig han har Tag också. Har tidigare varit återförsäljare för Zodiac men det var ett bra tag sen. Lämnade nämligen in flera av mina gamla tidigare Z för trycktest där och då kom det på tal. Trevlig och kunnig :).

Dom har lite smått och gott. Har för mig han har Tag också. Har tidigare varit återförsäljare för Zodiac men det var ett bra tag sen. Lämnade nämligen in flera av mina gamla tidigare Z för trycktest där och då kom det på tal. Trevlig och kunnig :).
Najs, bra med en kompetent urmakare i närheten. Trodde att vi inte längre hade någon när de lämnade Kristianstad, men glömde bort att de fanns i Hässleholm också :)
Finns en till affär i Kristianstad som säljer Oris bland annat men expediten där är inte speciellt trevlig. Iallafall inte de gångerna jag varit där. Och urmakaren där har av någon anledning en policy att aldrig träffa/snacka med kunderna, expediten sköter all kommunikation mellan kund och urmakaren...

Tillbaka
Topp