• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Inga nya klockor på G så nu kanske man skulle hålla dom man har och njuta av dom :)
49713441-DC2D-4576-901B-19B124E9F764.jpeg
:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: ;)
 
Hmm fick nyss en ny DHLförsändelse påväg till mig från zelos, har dock inte beställt två Swordfish... ska man spela dum och ta emot? :confused:

Edit: Tar emot det iaf. Kan ju också vara så att försändelsen raderas när det närmar sig. Varit med om det med FedEx. Får se på torsdag om något kommer :pompus:
 
Senast ändrad:
Lider med dem, det är hjärtskärande att läsa om all skit som kan hända en själv och ens nära någon gång. Skänker alla barn och människor som lider många tankar varje dag. Det är jobbigt när det kommer nära inpå. Hoppas det går så bra det kan gå.
@MaBr @KXII är det ok med annat än klockor, t ex kameror för BCF-insamlingen?
Kan man fotografera klockor med den så är den bara halvt off topic så det går bra! :)
 
Hmm fick nyss en ny DHLförsändelse påväg till mig från zelos, har dock inte beställt två Swordfish... ska man spela dum och ta emot? :confused:

Edit: Tar emot det iaf. Kan ju också vara så att försändelsen raderas när det närmar sig. Varit med om det med FedEx. Får se på torsdag om något kommer :pompus:
Jag fick en tullfaktura från PostNord igår, per brev. Kommer då och då, men nu vet jag inte ens vad jag har beställt! Trodde jag hade koll på vad som är på väg in. Två klockor, ja, men från EU och de spårar jag redan.

Vi får se vad som trillar in om några dagar. Btw, ankom Sverige 1 aug och fick fakturan igår. Inte alltför lång tid då, för att vara PN:s tullhantering.
 
Tillbaka
Topp