Inga nya klockor på G så nu kanske man skulle hålla dom man har och njuta av dom
![]()
![Hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hilarious.png)
![Hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hilarious.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga nya klockor på G så nu kanske man skulle hålla dom man har och njuta av dom
![]()
Blir ju våt i trosan av profiler, kan du bjuda på en sådan vy (igen)? Väntar själv på frosten men den verkar dröjaInga nya klockor på G så nu kanske man skulle hålla dom man har och njuta av dom
![]()
Omg grattis!Plagiattisdag! Firar att mitt sommarvikariat ledde till en tillsvidareanställning
![]()
Välförtjänt! GRATTIS!Plagiattisdag! Firar att mitt sommarvikariat ledde till en tillsvidareanställning
![]()
Grymt! Grattis!Plagiattisdag! Firar att mitt sommarvikariat ledde till en tillsvidareanställning
![]()
Kan man fotografera klockor med den så är den bara halvt off topic så det går bra!Lider med dem, det är hjärtskärande att läsa om all skit som kan hända en själv och ens nära någon gång. Skänker alla barn och människor som lider många tankar varje dag. Det är jobbigt när det kommer nära inpå. Hoppas det går så bra det kan gå.
@MaBr @KXII är det ok med annat än klockor, t ex kameror för BCF-insamlingen?
Gött mos, grattis!Plagiattisdag! Firar att mitt sommarvikariat ledde till en tillsvidareanställning
![]()
Plagiattisdag! Firar att mitt sommarvikariat ledde till en tillsvidareanställning
![]()
Snygg tavla!Plagiattisdag! Firar att mitt sommarvikariat ledde till en tillsvidareanställning
![]()
Bulova har ju en daydate, orient är inte micro men dom har ju också en men dom kan va svår att hittaFinns det någon micromärke som tillverkar daydate med Rolex-design?
Jag fick en tullfaktura från PostNord igår, per brev. Kommer då och då, men nu vet jag inte ens vad jag har beställt! Trodde jag hade koll på vad som är på väg in. Två klockor, ja, men från EU och de spårar jag redan.Hmm fick nyss en ny DHLförsändelse påväg till mig från zelos, har dock inte beställt två Swordfish... ska man spela dum och ta emot?
Edit: Tar emot det iaf. Kan ju också vara så att försändelsen raderas när det närmar sig. Varit med om det med FedEx. Får se på torsdag om något kommer![]()
Ja verkar riktigt oseriöst![]()
Stämmer! Nu är jag soctant på obestämd tidSnygg tavla!
Och ett stort grattis! Soctant?
Wow! Stort grattis!Gött med impulsköpt paket bara sådär en tisdagSicken låda och tack tålmodiga säljare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just like that! Fyfan vilken pjäs! Grattis!!Gött med impulsköpt paket bara sådär en tisdagSicken låda och tack tålmodiga säljare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hamtun Nanok?Finns det någon micromärke som tillverkar daydate med Rolex-design?
Hamtun Nanok är läcker men saknar Rålex-designFinns det någon micromärke som tillverkar daydate med Rolex-design?
Grym! Och vilken förpackning.Gött med impulsköpt paket bara sådär en tisdagSicken låda och tack tålmodiga säljare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!Plagiattisdag! Firar att mitt sommarvikariat ledde till en tillsvidareanställning
![]()
”Man ska ha trampbåt, så är semestern redan klar,
Man ska ha trampbåt, det har jag sett att alla har,
Man ska ha trampbåt, och stuva upp familjen på,
Man ska ha trampbåt, för då blir man fri.”
Fina hemsidor kostar fläsk !Btw. Monta. Kollade in deras fina hemsida. Trevliga ur, flera av dem. Men, varför är de så dyra?![]()
Ooooh, den är verkligen finGött med impulsköpt paket bara sådär en tisdagSicken låda och tack tålmodiga säljare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brukar faktiskt inte svära här på forumet men...Gött med impulsköpt paket bara sådär en tisdagSicken låda och tack tålmodiga säljare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, men vill ha nytt och gärna micro, tex Pagani Design. Tror daydate urverk är dyrare därför väljer micromärken bort det?Bulova har ju en daydate, orient är inte micro men dom har ju också en men dom kan va svår att hitta
Har väntat länge på Hamtuns daydate dual time. Men tror de lagt det på is...Hamtun Nanok?
![]()