• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Trevlig fredag kompisar, skål @MaBr och alla andra med givetvis! :)
427B43B6-D7A4-4B32-AD80-EFD9E67F04F2.jpeg
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Blir manuell gräsklippare. Ska gå runt i bar överkropp och dricka öl samtidigt. Drömmen!
Drömmen falnar efter en 8-10 år, utan tvekan.
Min klippare är 15 år och jag har försökt att ha ihjäl den i minst fem av dom med varken olja eller service i närheten av den men den jäveln dör inte ändå. Hoppas den har självdött till våren, då blir det robot 😊🤘.
 
Samma här. Är oerhört segt. i PN appen står det inget medan på andra trackningsidor står iaf att den nu landat på SESTOA.
Hoppas det kommer snart. Måste säga att alla paket jag beställt från Watchgecko senaste tiden har tagit väldigt lång tid :(

Wow! Grymt skoj. Ser framemot att se hur coffin-länken är :)

Det är verkligen en grym klocka. Extremt mycket pang för pengarna. Har aldrig blivit en för min del då den varit liiite för stor. Nu kommer snart? 38mm så då J*klar ska man testa :D

Vad är det du säger människa? Kommer Certinan i 38mm? Vet du mer? När? Bilder?
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Jag beställde också från watckgecko för två veckor sedan. Fick det levererat i brevlådan efter två dagar. Har alltid fått snabb leverans därifrån, har kanske haft tur.

Även med snikfrakt? För mig brukar det ta en vecka drygt :p Men när jag kommer hem så ligger den o väntar förhoppningsvis :)
3E5381EC-6BD2-43DE-8602-1BCB75348191.jpeg

Gjorde just en beställning från Watchgecko... fick gratis expressfrakt, 1-2 dagar... får väl se vad det blir i verkligheten
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Vad är det du säger människa? Kommer Certinan i 38mm? Vet du mer? När? Bilder?
Finns lite info i Certina-tråden. Skulle kommit nu men blivit försenad till nästa år.
 

Kreacon

Audemars

v0n

Patek
2-Faktor
Ameh den där har jag på min lista! Hur är den?

Heeeeej är nog jag som seglar lite snett, visste att jag bara skulle tagit ett glas matlagnlngsvin. Lovade precis att jag skulle vara med på Harry Potter-kväll. Chips med läsk och 7 filmer i sträck.
Tack för länk! Gillar den alltså.
haha, fredagskväll är allt tillåtet det är sen gammalt.
Gillar den också som f..n. Såg du den gröna?
7wS1U3s.jpg
 
Topp