Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir manuell gräsklippare. Ska gå runt i bar överkropp och dricka öl samtidigt. Drömmen!Blir det robot eller manuell gräsklippare?
Som husägare sen 12 år fattar jag inte ens hur man kunde bo i lägenhet (inget fel med lgh, snackar bara ur ett eget perspektiv). Skitkul och stort grattis till ett smart beslut!
Blir manuell gräsklippare. Ska gå runt i bar överkropp och dricka öl samtidigt. Drömmen!
Drömmen falnar efter en 8-10 år, utan tvekan.Blir manuell gräsklippare. Ska gå runt i bar överkropp och dricka öl samtidigt. Drömmen!
Skål kompis! Ha en riktigt härlig fredagkväll mina vänner.
Samma här. Är oerhört segt. i PN appen står det inget medan på andra trackningsidor står iaf att den nu landat på SESTOA.
Hoppas det kommer snart. Måste säga att alla paket jag beställt från Watchgecko senaste tiden har tagit väldigt lång tid
Wow! Grymt skoj. Ser framemot att se hur coffin-länken är
Det är verkligen en grym klocka. Extremt mycket pang för pengarna. Har aldrig blivit en för min del då den varit liiite för stor. Nu kommer snart? 38mm så då J*klar ska man testa![]()
Jag beställde också från watckgecko för två veckor sedan. Fick det levererat i brevlådan efter två dagar. Har alltid fått snabb leverans därifrån, har kanske haft tur.
Även med snikfrakt? För mig brukar det ta en vecka drygtMen när jag kommer hem så ligger den o väntar förhoppningsvis
![]()
Finns lite info i Certina-tråden. Skulle kommit nu men blivit försenad till nästa år.Vad är det du säger människa? Kommer Certinan i 38mm? Vet du mer? När? Bilder?
Ahhh, årets första julmust ska man inte underskattaTrevlig helg kamrater
![]()
Klippo?Drömmen falnar efter en 8-10 år, utan tvekan.
Min klippare är 15 år och jag har försökt att ha ihjäl den i minst fem av dom med varken olja eller service i närheten av den men den jäveln dör inte ändå. Hoppas den har självdött till våren, då blir det robot.
Klippo hade jag innan den jag har nu. Köpte annat för att Klippo håller för länge. Blev en Stiga typ den på bilden. Hållbar-deluxeKlippo?![]()
Jag vill bara poängtera att min lajk inte är för klockan, det var allt. Skål!Skål kompis! Ha en riktigt härlig fredagkväll mina vänner.
![]()
Är en sån som försöker hålla mig från att köpa julmust men gör det ändå efter ungefär en vecka från släpp haha.. det här däremot är en stoutAhhh, årets första julmust ska man inte underskatta.
Heeej det är jaag som är Sneseglarn@schnedsegler hittar inte modellen från nodus som du postade. Hittar bara sector Field med siffror hela vägen...?
Tack. Låter som en klockren tidsbesparare.Jag tycker det fungerar förvånansvärt bra. Just den vi köpte är ingen lyxvariant men har ändå en av det mest avancerade navigeringssystemet. Den vi valde heter Roborock S6. Enl. reklamen så klarar den 2 cm trösklar vilket borde räcka för de flesta![]()
Nähä, vad är det för fel på min klocka nu då..?Jag vill bara poängtera att min lajk inte är för klockan, det var allt. Skål!
Ameh den där har jag på min lista! Hur är den?
Heeeeej är nog jag som seglar lite snett, visste att jag bara skulle tagit ett glas matlagnlngsvin. Lovade precis att jag skulle vara med på Harry Potter-kväll. Chips med läsk och 7 filmer i sträck.Heeej det är jaag som är Sneseglarn
Future Releases — Nodus Watches
www.noduswatches.com
Ledande fråga, den lätta går jag inte påNähä, vad är det för fel på min klocka nu då..?![]()
Har en med men den bara stårApropå robotgräsklippare... köpte igår en robotdammsugare. Jädrar vad smidigt. Rekommenderas verkligen. Skrattade tidigare åt alla som skaffade en men nu fattar jag grejen
![]()
haha, fredagskväll är allt tillåtet det är sen gammalt.Ameh den där har jag på min lista! Hur är den?
Heeeeej är nog jag som seglar lite snett, visste att jag bara skulle tagit ett glas matlagnlngsvin. Lovade precis att jag skulle vara med på Harry Potter-kväll. Chips med läsk och 7 filmer i sträck.
Tack för länk! Gillar den alltså.
Hehe ja men då så.haha, fredagskväll är allt tillåtet det är sen gammalt.
Gillar den också som f..n. Såg du den gröna?
![]()