ZoomZoom
Basic
Det enda problemet med klocklådor är att de blir fulla så man får hänga klockor lite överallt.Det här med klocklåda var allt bra ändå. Men jag tror det saknas något. Typ en cocktail time. Jag som redan haft flera stycken
![]()
![Woozy face :woozy_face: 🥴](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f974.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda problemet med klocklådor är att de blir fulla så man får hänga klockor lite överallt.Det här med klocklåda var allt bra ändå. Men jag tror det saknas något. Typ en cocktail time. Jag som redan haft flera stycken
![]()
Jag håller med, tycker den är fulsnygg på något charmigt sätt. Plus schletighetenFngeen.... svåruttalatPerfekt till Plagiat-Tisdag juh
Man skall ju aldrig säga aldrig, men just nu sitter den väldigt säkert iallafallJag är helsåld på 2002-boetten trots att jag tyckte att den var apful först och den är precis så schleten den bör vara för att se perfekt vintage ut
![]()
Lite billigare om du köper den på andra sidan pölen, moms tillkommer visserligen men frakten är nog gratis och är ganska snabb.Den var inte så tokig men kanske något dyr för en kvartsare? Men Alpina brukar ju vara relativt prisvärda så kanske finns andra kvalitéer bortsett från urverket. Med det sagt har jag absolut inget emot kvarts och skulle absolut kunna tänka mig köpa något kinesiskt så länge priset är rätt.
Kanske måst bli så helt enkeltNämen då bestämmer vi det.
@Les_Grossman köper en Alpina helt enkelt !
Lite billigare om du köper den på andra sidan pölen, moms tillkommer visserligen men frakten är nog gratis och är ganska snabb.
https://www.ashford.com/alpina/al372bb4fbs6.html ... borde bli 3300kr allt som allt om jag räknat rätt.
Någon som har tips på en lite billigare dinka liknande en IWC Top Gun? Vill inte ha det värsta skräpet men vill inte heller bli helt ruinerad
![]()
Många fina klockor därDet enda problemet med klocklådor är att de blir fulla så man får hänga klockor lite överallt.
![]()
Den försökte jag ju sälja här!Men du, den italienska chronon du postade sist var ju hur trevlig som helst? (nu minns jag inte namnet)
Eller en ljusblå Squale Matic kanske?Söndagsfunderingar...
Jag skulle vilja byta dessa två mot en CW C65 på länk, någon som sitter på en sådan?
Kan lägga en slant mellan vid rätt objekt
![]()
![]()
Söndagsfunderingar...
Jag skulle vilja byta dessa två mot en CW C65 på länk, någon som sitter på en sådan?
Kan lägga en slant mellan vid rätt objekt
![]()
![]()
Nu är jag förvirrad igen, den med lustiga beskrivningar och "Anti-Urto"? Sälj den till mig då för tjyvingen...eventuellt, kanskeDen försökte jag ju sälja här!![]()
Om den är kvar så får du gärna skicka Pm@FreakyLeo Wow! Bra bättre hälft.
Såg lite skriverier om band. Har ett rött Bonetto 284 i 22mm kom jag på som använts typ 7 dagar. Om någon är sugen på att köpa letar jag i gömmorna. Är ju ändå sommar snart!
Gammal bild:![]()
Var mycket Alpina här idag
Själv har jag dykt djupt i städning och plockat ut det sista från julen. Trevlig kväll!![]()
![]()
Alltid en fröjd för ögatVar mycket Alpina här idag
Själv har jag dykt djupt i städning och plockat ut det sista från julen. Trevlig kväll!![]()
![]()
Indeed!Crazy lume from a cheap homage![]()
Väldigt bra val det därLäckra klockor alla har. Flög själv på en yema navigraph. Otroligt enkel stilren härlig klocka som är affordable
En billig ’Rattrapante’ klocka...Någon som har tips på en lite billigare dinka liknande en IWC Top Gun? Vill inte ha det värsta skräpet men vill inte heller bli helt ruinerad
![]()
- More is more !Snygg men kostsam-deluxe-to-much.
Över 40 papp om man nu inte kan hitta en begagnad dvs. Njaa, står nog över på den.
- More is more !
Squale TropicVad är det för band![]()
Billiga och billigaVet ni om det finns billiga look a likes som denna strap?
![]()
Grymt! Tack för svar. Dom är för jäkla snygga.Squale Tropic
Billiga och billigaMen WR-Watches har den bästa jag testat. Strapboutique har med men de är styva som faen.
Hade gärna sett att den hade högre wr än 50m till det höga priset. Borde inte vara så svårt att höja det en aning kan tyckas.- More is more !
Möllenöh !Hade gärna sett att den hade högre wr än 50m till det höga priset. Borde inte vara så svårt att höja det en aning kan tyckas.
Edit: vill ha minst 1200m![]()