Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var inte den till salu?Bund är ju liksom aldrig fel!
Blir lika glad varje gång![]()
![]()
Jodå men suget verkar minimalt så då kan jag lika gärna njuta av den resten av kvällenVar inte den till salu?
Jodå men suget verkar minimalt så då kan jag lika gärna njuta av den resten av kvällen![]()
Skepp ohoj!
Släpper denna här i tråden pga tillfällig sinnesförvirring (som vanligt)
En härlig Turtle på fina 41mm.
Fullset i dykarbox, på sitt tropic-gummi (ej canvas)
Grymt affordable, 1200 bagis ikväll i gillestugan, annars får den stanna och bada lite i sommar
Var nu inte blyga.
![]()
![]()
Den är bra men det är svårt att slå San Martins sub. Dock mycket trevlig denna också och bättre än pengenÄr det typ samma kvalite som SM submarinern?![]()
Nu håller jag tummarna att Universa kommer snart
Är det matt tavla?Den är bra men det är svårt att slå San Martins sub. Dock mycket trevlig denna också och bättre än pengen![]()
Nej nej, inte DEN italienaren. Den jag sålde var en svart Sector.Nu är jag förvirrad igen, den med lustiga beskrivningar och "Anti-Urto"? Sälj den till mig då för tjyvingen...eventuellt, kanske![]()
Ja, ingen sunburst på dennaÄr det matt tavla?
Ja SM är ju grym, gav en tusing för min. Iof är alla SM jag haft sjukt bra för under 2k
Vad hette DEN italienaren då? Orkar inte bläddra tillbaka 703 sidor och har sämre korttidsminne än DorisNej nej, inte DEN italienaren. Den jag sålde var en svart Sector.![]()
Hörru Nemo, kolla in HTD watch på Instagram.Vad hette DEN italienaren då? Orkar inte bläddra tillbaka 703 sidor och har sämre korttidsminne än Doris![]()
Jaa så var det, Tack! Riktigt fräscha och med glimten i ögat, what's not to likeHörru Nemo, kolla in HTD watch på Instagram.
![]()
Kan bara hålla med, det är en grym klocka!![]()
Sista avgången för den här helgen.
Ser fram emot att få komma hem, lägga mig i sängen och slappa samt kolla på gårdagens ufc!
Diver One bjuder på oväntat hög tool-faktor. Måste säga att den dessutom ser fantastisk ut på det här gråa heavy duty natot med blästrade titan keepers
Enda klagomålet jag kan hitta är att det är lite väl mycket reflektioner och förvrängning pga singledome glaset i situationer med mycket ljus. Snyggt på bild dock.
Jobbar du på ubåt eller nåt? Varför behöver du 1200m?Hade gärna sett att den hade högre wr än 50m till det höga priset. Borde inte vara så svårt att höja det en aning kan tyckas.
Edit: vill ha minst 1200m![]()
Uncle Seiko comes to mind, he has the best vintage rubber strap for Seiko!Vet ni om det finns billiga look a likes som denna strap?
![]()
Det var ett skämt, skrattgubbe på slutet.Jobbar du på ubåt eller nåt? Varför behöver du 1200m?
/jk
Den ser fin ut, väldigt lik en orient Bambino. Men sett till priset en bra klocka även med tilläggsavgifter inräknat. Det jag tycker är skumt är att han inte kört in ett NH35-verk, NH36 är ju dag och datum.Hej! Snubblade över Denna från Long island watch company.![]()
![]()
Islander Automatic Dress Watch with Pinstripe White Dial, AR Sapphire Crystal #ISL-32
Islander 39mm automatic watch with an AR sapphire crystal, white pinstripe dial, sword hands, applied markers, and a leather strap with a dual push-button deployant clasp.www.longislandwatch.com
Har varit sugen på något i den stilen ett tag å tyckte den va rätt fin! Väldigt mycket pang för pengen på 189$ känns det som. Får det till typ 2k med frakt (billigaste) och moms inräknat...
Lite tankar efter närmare kik:
+ Bra urverk i prisklassen (NH36). Skruvkrona och 100m. Lagom elegant och samtidigt lite "allround". Smidigt med butterfly. Överlag trevliga mått.
- Hade gärna fått vara lite tunnare. Ser väldigt blank ut, repas lätt? Känns lite trist att lägga så stor del av kostnaden på frakt och moms.
Skulle gärna höra lite input från tråden! Och även förslag på eventuella alternativ i prisklassen baserat på mina + & - ovan.
Stort tack på förhand!