Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle vara roligt om tiden passar och man får vara med?Vi körde Zoom förra gången, funkade bra
Bjuder in dig samt övriga som har anmält intresse, skriv i tråden eller PM:a om ni vill vara med på ett digitalt GTG.
Jag är gärna med också, 20 passar bra, så kan vi köra en timme innan min dotter ska sovaDet är lugnt! Tycker att vi börjar kl.20 igen så att alla som har småbarn hinner med nattningen innan
Sista hela veckan, nu kör vi! Går stabilt än
Möjligt att jag hakar på, beror på dag och tid. Men sign me up tillsvidare
Skulle vara roligt om tiden passar och man får vara med?
Jag är gärna med också, 20 passar bra, så kan vi köra en timme innan min dotter ska sova
Snyggt! @Equilibrium sa att han ville vara med också, nån måste ju sköta spellistan?Lägger in er i PM tråden !
Vill bara säga att det är inte säkert att dom pga den åldern har mindre att bidra med än en annan...Vad körde ni sist, teams eller zoom? Jag skulle kunna tänka mig att va med också. Men det beror helt och hållet på vilket humör mina avkommor är på. Tvillingarna brukar tendera till att vilja vara med på allt man gör, så vi får se
Edit: För förtydligande, dom har absolut ingenting att bidra med. Dom är 2,5 år.
Hej hej! Jag är som Von, med om jag vågarLägger in er i PM tråden !
Snyggt! @Equilibrium sa att han ville vara med också, nån måste ju sköta spellistan?
Hej hej! Jag är som Von, med om jag vågar
Grymt! Har ju i alla fått mail och så från AD. Kan screenshotta?
Kanske, men dom har iaf inga klockor.Vill bara säga att det är inte säkert att dom pga den åldern har mindre att bidra med än en annan...
Ni kommer mista förståndet och all tro på mänsklighetenSnyggt! @Equilibrium sa att han ville vara med också, nån måste ju sköta spellistan?
Kul, då var det bestämt!Ni kommer mista förståndet och all tro på mänskligheten
Lovely jag älskar TrocaderoKanske, men dom har iaf inga klockor.
Och ska detta spelas in, och sen postas på Youtube? Ungefär som Wound Up, i digitalt format. Fast deltagarna i vårat GTG dricker Marinella och Trocadero.
Edit: Marinella och Trocadero är på ordination av @Björn Boett
Klocka för GTG-topic:
Bjuder in dig samt övriga som har anmält intresse, skriv i tråden eller PM:a om ni vill vara med på ett digitalt GTG.
För sent, är redan där. (förståndsmässigt i alla fall).Ni kommer mista förståndet och all tro på mänskligheten
@Lord_tito88 , lägg till @MaBr också, han vill vara med och recensera dykmasker sa han
Jag är på såklart!
Wotd. Vill diskutera enarmade banditer på gtg
Skojar bara.
Denna, https://www.teknikmagasinet.se/prod...fick-pannlampor/gp-discovery-uv-penlight-cp22Vad är det för pjäs du provar på? Det kan inte vara så att klockans lume inte tillhör dom starkaste? Uvlampa brukar nämligen fixa biffen.
Sen lägger ju lumen sig efter ett tag men funkar i mörker ändå fast svagare givetvis. Inte många som glöder i timmar.
Dessa väntar på sommarväder... kommer i morgon enligt uppgift