• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TerryTee

Audemars
2-Faktor
@Lord_tito88 släpp in mig med😇
1616405293215.gif
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Sista hela veckan, nu kör vi! Går stabilt än 😊
20210322_090100.jpg

Möjligt att jag hakar på, beror på dag och tid. Men sign me up tillsvidare


Fliegermåndag!
@Lord_tito88 SIGN ME UP 🍻
IjNF5Xk.jpg

Skulle vara roligt om tiden passar och man får vara med?

Jag är gärna med också, 20 passar bra, så kan vi köra en timme innan min dotter ska sova :D

Lägger in er i PM tråden :)!
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Vad körde ni sist, teams eller zoom? Jag skulle kunna tänka mig att va med också. Men det beror helt och hållet på vilket humör mina avkommor är på. Tvillingarna brukar tendera till att vilja vara med på allt man gör, så vi får se :)

Edit: För förtydligande, dom har absolut ingenting att bidra med. Dom är 2,5 år.
Vill bara säga att det är inte säkert att dom pga den åldern har mindre att bidra med än en annan...
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Vill bara säga att det är inte säkert att dom pga den åldern har mindre att bidra med än en annan...
Kanske, men dom har iaf inga klockor.

Och ska detta spelas in, och sen postas på Youtube? Ungefär som Wound Up, i digitalt format. Fast deltagarna i vårat GTG dricker Marinella och Trocadero.

Edit: Marinella och Trocadero är på ordination av @Björn Boett :)

Klocka för GTG-topic:
Vb8Caju.jpg
 

gunnarsson

Breitling
Jag suktar lite efter en schysst sommarbeater, troligtvis dykare. Rejält vattentät för att klara både hav och pool, gärna safirglas och så motståndskraftig som möjligt mot repor från sand och annat, max ca 42 mm x 13 mm, automatiskt urverk med möjlighet till manuell uppdragning. Helst inga rena kopior av kända klockor. Budget ~5 000 kr, max 10 000. Ge mig era bästa tips! :)
 
Topp