Den infon var det dummaste jag hört på länge.Hur resonerar ni kring powermatic 80 verket? Har själv försökt att hålla mig undan när jag kunnat. De används dock i en större och större utsträckning och har läst väldigt lite negativt.
Anledningen till att jag varit reserverad var för att den infon jag fick från Nymans var att "dessa verk vill inte urmakarna ta i tång med" dvs. vill inte hantera/serva. Att de skulle vara sämre m.a.a. av plastdetaljer och annat i verken som ska gjort dem mer bristfälliga.
Kommer man byta ut hela verken när det är servicedags eller kommer de att servas som vilket annant verk som helst? Någon som vet (inga killgissningar )
Ett helt idiotsäkert och förbättrat ETA-verk som ligger inom cosc-siffror utan en enda plastdetalj i, det vet jag för jag har kikat. Ytterligare en anledning till att jag aldrig skulle lämna in mina klockor till ADs på fingatan...noll koll
Om inte deras "urmakare" vill ta en service med tång så går det bra att skicka till mig, är ingen urmakare men tänger har jag