Japp, denna följde med .
Fast den där är inte original..
Kommer bara på läder från början.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, denna följde med .
Tycker den bezen är så jäkla snyggt sleten! Visst var det den på Tradera? La nog nåt bud tidigt på den...Det blir mycket tid för denna nu..
Annonserat denna både på marknaden och blocket med BoR länk, canvas och sedvanligt fullset med gummi.
Aldrig vart med om en så stendöd klocka..
Är den så ful?
För priset känns rimligt men även prutbart, får inte ens bytesförslag!
Någon annan som upplever marknaden som lite trött?
Det känns lite som att det går i vågor. Ibland när man besöker k&s är var och varannan annons avslutad och nästa gång verkar det vara samma annonser som bumpas i all evighet.Det blir mycket tid för denna nu..
Annonserat denna både på marknaden och blocket med BoR länk, canvas och sedvanligt fullset med gummi.
Aldrig vart med om en så stendöd klocka..
Är den så ful?
För priset känns rimligt men även prutbart, får inte ens bytesförslag!
Någon annan som upplever marknaden som lite trött?
Roadkill ?Det här trodde man inte att dagen skulle erbjuda när man vaknade på morgonen ..
Ja den låg på Tradera med en sjukt usel annons med lika usla bilder.. Men jag tackar för det då det blev dåligt med bud på den!Tycker den bezen är så jäkla snyggt sleten! Visst var det den på Tradera? La nog nåt bud tidigt på den...
Märkligt med Turtlen! Det är väl den med safirglas va? Skulle nog egentligen kunna tänka mig en sån om jag inte förköpt mig så jäkla kraftigt sista tiden
Det är klart då den är så jäkla tuff! Tyvärr är den (för mig) i en sådan prisklass att det liksom inte riktigt är en spontan-köp-å-testaklocka. Helt tegimenterad, länk å allt?Det känns lite som att det går i vågor. Ibland när man besöker k&s är var och varannan annons avslutad och nästa gång verkar det vara samma annonser som bumpas i all evighet.
Jag har själv en Sinn U50 ute som jag har fått ett par bytesförslag på men ingen som nappat på ren försäljning (bortsett från ett bud en bra bit under utsatt pris). Modellen har mer eller mindre varit slutsåld sedan den lanserades i somras och annonsen är (enligt mig) rimligt prissatt då den är i nivå med tidigare annonser om man tar hänsyn till prisskillnaden mellan modellerna så förutsättningarna borde finnas där men ändå verkar intresset vara svalt.
Är det ingen här som är sugen på en U50? Jag lovar att pengarna går till nya mikros!
Hitta på nåt att sälja, jag letar! Vet inte efter vad dockDet är klart då den är så jäkla tuff! Tyvärr är den (för mig) i en sådan prisklass att det liksom inte riktigt är en spontan-köp-å-testaklocka. Helt tegimenterad, länk å allt?
Absolut, så är det. Köpte dock begagnat och den följde med i mitt köp. Är inget stort fan av Beads of Rice faktiskt även om denna passar bra.Fast den där är inte original..
Kommer bara på läder från början.
Var inte heller ett fan tills jag köpte denna. Är ju superbekvämt..och stiligt.Absolut, så är det. Köpte dock begagnat och den följde med i mitt köp. Är inget stort fan av Beads of Rice faktiskt även om denna passar bra.
Har alltid tyckt att det känns som klocktillverkarnas billigaste alternativ till en länk.
Absolut, så är det. Köpte dock begagnat och den följde med i mitt köp. Är inget stort fan av Beads of Rice faktiskt även om denna passar bra.
Har alltid tyckt att det känns som klocktillverkarnas billigaste alternativ till en länk.
Bekvämt absolut , utseendemässigt så hänger jag upp mig på det rundade och polerade så kallade riset.Var inte heller ett fan tills jag köpte denna. Är ju superbekvämt..och stiligt.
Håller med gällande jubilee och h-länk, grymt bra länkar. Däremot så hade jag i alla fall valt oyster före ett BoR alla dagar i veckan.Jaså... Jag tänker annars att ett standard tråk-oyster är det som är billigast...
Jubilee och H-länk håller jag högt
Håller med, det betyder alltså att @Nilas har... fel?Jaså... Jag tänker annars att ett standard tråk-oyster är det som är billigast...
Som vanligt ja .Håller med, det betyder alltså att @Nilas har... fel?
Jag rankar f.ö sladdriga Perlonband högre än allt annat, "mästarnas band" som, det brukar kallas i folkmunSom vanligt ja .
Ja det förvånar mig inte allsJag rankar f.ö sladdriga Perlonband högre än allt annat, "mästarnas band" som, det brukar kallas i folkmun
Retrotrenden fortsätter.
Vilket ju är trevligt tycker jag.
Ref. SZSB025
Den där var ju bra mumsig!
Retrotrenden fortsätter.
Ref. SZSB025
Ser mycket trevlig ut, så vilsamt att slippa se pubertala X och annat trams mitt i synfältet
Retrotrenden fortsätter.
Ref. SZSB025
+1 på den.Jaså... Jag tänker annars att ett standard tråk-oyster är det som är billigast...
Blå oanvänd OceanX? Snygg och storlek som passar dig! Kom till pm!Hitta på nåt att sälja, jag letar! Vet inte efter vad dock
Den är fin, men några hundringar över vad jag vill lägga nu tyvärrBlå oanvänd OceanX? Snygg och storlek som passar dig! Kom till pm!