Svincool! Den blåa är Hur pålitlig är/var djupmätaren på den här typen av klockor?Jepp, oljefylld djupmätare. Galet coolt! Är lite sugen på att köpa originalet men är tveksam till urverket då det kan bli rätt omständligt om man behöver serva det.
Ja, just gult band är lite over the top men ett grått eller svart band hade nog blivit kanon.
Här är originalet i den färgen, ser inte heller ut att ha varit så bra läsbarhet. Vänligen bortse från det kriminellt fula bandet...
Originalet fanns i många coola färger.
Kul med nytt! Vad är på väg in (förutom Synchron)?Denna får nog lämna nu när nya klockor står på kö in inköpt Nov 2020. PMa om någon är intresserad. Annons kommer imorgon.
Meh, lite antiklimax. Visst är den snygg men jag tycker inte riktigt att den når upp till samma nivå som Aquascaphe, kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör det. Nybörjarfråga: hur fungerar egentligen den inre bezeln? Är den inte "lös" som på alpinisten dvs. att den ändras bara man kommer åt kronan? Det låter även på beskrivningen som att den är fristående på något sätt? Jag fattar ingenting...@Von
Aquascaphe Dual-Crown collection - Baltic Watches
Sixty years after the invention of the first compressor case, we used the codes of an iconic model to invent a unique new diver. Designed to push the limits, discover the Aquascaphe Dual-Crown.baltic-watches.com
För egen del så bryr jag mig egentligen inte alls då jag alltid bär klockor på nato eller gummi men det blir ändå ett måste eftersom alla andra vill ha länk och det påverkar andrahandsvärdet och gör det svårare att få till ett sälj om den inte har länk.Hallå på er! Tänkte ställa en öppen fråga gällande nyköp av klocka.
När ni kikar på en ny klocka, hur viktigt för er är det att den har länk, antingen som tillval eller som option?
Tacksam för svar!
Jag tycker att PVD är riktigt läckert på bild men tyvärr lirar det inte riktigt på handleden. På tal om PVD så stötte jag på den här i en mikrogrupp igår. Visste inte ens att PVD fanns som alternativ och har aldrig stött på det tidigare men snyggt var det!Mer svarta klockor åt folket!