Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ska väl räcka till då vattnet börjar på 155 meter o tar slut vid 318 meters djup.
Denna förbannade vridringSnabba puckar här . Blir nog flipp på min Stainy som jag fick hem idag.
Skicka PM vid intresse så kanske vi kommer fram till någon deal annars blir det annons under morgondagen . Givetvis nyskick och fullset . Min har ingen datumförstorning för en cleanare look. Byten är inte av intresse.
Ocean One GMT BLACK-RED Ceramic Diver Watch
The sporty exclusiveness of the „Ocean One GMT BLACK-RED Ceramic" makes it stand out from other diver watches. Its solid design guarantees highest resiliance as well as an outstanding quality. Within the large genre of sports diver watches the „Ocean One GMT BLACK-RED Ceramic" is one of the few...www.steinhartwatches.de
En snygg sådan .Denna förbannade vridring
Det kanske kan vara så, men det kommer jag ju aldrig att erkänna.Tack! Fyller du också idag?
Grattis till dig också på födelsedagen .Det kanske kan vara så, men det kommer jag ju aldrig att erkänna.
,..kan det bero på att du glömt bort hur gammal du är? Grattis på dig också för bövelenDet kanske kan vara så, men det kommer jag ju aldrig att erkänna.
Den går bara åt vänster. Går fetbort på GMT !En snygg sådan .
Vad tror du @Lindellc ? Jag har mina misstankarDagen till ära så skulle vi testa att grilla någon ny ost. Har aldrig testat innan och FruBr har fått tipset om osten från en kompis så jag frågar henne om hon vet hur den ska grillas. "Vet inte men, äh, släng på den på indirekt värme en stund så får vi se". Knappt tio minuter senare:
Var fan tog den vägen..?
Varifrån skickas den?Ber om ursäkt om man inte får tipsa på detta sättet i tråden, men modellen som jag köpte verkar reas ut riktigt billigt nu om någon är intresserad:
Min:
Enligt FedEx-trackingen:Varifrån skickas den?
Grattis till dig också på födelsedagen .
,..kan det bero på att du glömt bort hur gammal du är? Grattis på dig också för bövelen
Nä, Heby. Men det ligger ju nära.Japp, bor du i Sala?
Jag är uppvuxen där... detta var dock första besöket på säkert 10 år, trots att det bara ligger 1 timma bort från Uppsala...
Tack dude!Grattis mannen!
Tack!Grattis!
Haha, den hade säkert varit kanon men jag hittade tyvärr inte den. Skyller på hunden!Stort grattis @MaBr !! Hoppas att osten smakar
Äh, det är ju gött att bli äldre! Grattis till dig med!Det kanske kan vara så, men det kommer jag ju aldrig att erkänna.
Haha, tack kompis!Ha den äran @MaBr din gamle Squale-gud!
Ja jag vet i alla fall inte! (Zomma inte in på bilden).Vad tror du @Lindellc ? Jag har mina misstankar
SkrällSnabba puckar här . Blir nog flipp på min Stainy som jag fick hem idag.
Skicka PM vid intresse så kanske vi kommer fram till någon deal annars blir det annons under morgondagen . Givetvis nyskick och fullset . Min har ingen datumförstorning för en cleanare look. Byten är inte av intresse.
Ocean One GMT BLACK-RED Ceramic Diver Watch
The sporty exclusiveness of the „Ocean One GMT BLACK-RED Ceramic" makes it stand out from other diver watches. Its solid design guarantees highest resiliance as well as an outstanding quality. Within the large genre of sports diver watches the „Ocean One GMT BLACK-RED Ceramic" is one of the few...www.steinhartwatches.de
Förstår dig och hade samma känsla. Först av Tropic som klockan kom på och sedan JB. Men efter att haft det på lite så kändes det bättre. Helt klart individuellt såklart och alla är vi skapta olikaJag har också provat den olivgröna på Syncron PVDn. Det var Wolbrooks variant, men de är väl identiska, Jag gillade själva bandet och ändarnas utförande är ju riktigt bra precis som Von skriver. För mig kändes det ändå FÖR vintage i kombination med klockan - tycker den långa delen av bandet smalnar av väl mycket och hela bandet kändes lite för tanigt för den bastanta Syncron.
Bajsbrun?Skön färg på det gummit!
Ingen aning om vad @JonasUppsala stoppar i sig men för mig är det mer grönt.Förstår dig och hade samma känsla. Först av Tropic som klockan kom på och sedan JB. Men efter att haft det på lite så kändes det bättre. Helt klart individuellt såklart och alla är vi skapta olika
Bajsbrun?
Nä, Heby. Men det ligger ju nära.
Ingen aning om vad @JonasUppsala stoppar i sig men för mig är det mer grönt.
edit bandet alltså.
Grattis, låter som en perfekt födelsedag när man får bada!Tack dude!
Tack!
Haha, den hade säkert varit kanon men jag hittade tyvärr inte den. Skyller på hunden!
Äh, det är ju gött att bli äldre! Grattis till dig med!
Haha, tack kompis!
Ja jag vet i alla fall inte! (Zomma inte in på bilden).