Haha inte ett dugg förvånad när det gäller mig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha inte ett dugg förvånad när det gäller mig .
Jag har såg dock att det ser ut att bli lite förseningar. Man har ändrat på hemsidan från july-aug till aug-septHur många här i tråden har pre-ordrat Gruppo Gammas Peacemaker?
Det rycker lite i fingret..
Har du kollat ifall det kanske sitter någon plast kvar i spännet?God morgon, har en fundering över min Certina. Jag upplever att spännet till mesharmbandet är väldigt lätt att öppna.
Det öppnade sig när jag cyklade till jobbet imorse och även häromdagen när jag gjorde en så kallad gangsterhälsning med en polare, borde jag kontakta återförsäljaren om detta? Jag känner att ett spänne inte ska öppna sig så lätt.
Hmm, ska kolla det!Har du kollat ifall det kanske sitter någon plast kvar i spännet?
Den där blåa Yeman alltså... Skitsnygg! Nöjd med den?Dagens blombild, blåklockor
Kan behövas böjas till lite, hur ser låset ut?God morgon, har en fundering över min Certina. Jag upplever att spännet till mesharmbandet är väldigt lätt att öppna.
Det öppnade sig när jag cyklade till jobbet imorse och även häromdagen när jag gjorde en så kallad gangsterhälsning med en polare, borde jag kontakta återförsäljaren om detta? Jag känner att ett spänne inte ska öppna sig så lätt.
Det verkar inte sitta kvar någon plast. Verkar dock som att det krävs väldigt lite för att öppna spännet.Har du kollat ifall det kanske sitter någon plast kvar i spännet?
Kan behövas böjas till lite, hur ser låset ut?
Måste nog köpa ett sånt till min inkommande CW divetimer är det från feskarn?Sitter i kvällssolen med en kopp kaffe, lugnt och skönt, fåglarna kvittrar och Synchron tickar på. Just ja, semester i fem veckor på det. Dumt att klaga
Stämmer! Det gör du helt rätt i, kanonbra kvalité för pengenMåste nog köpa ett sånt till min inkommande CW divetimer är det från feskarn?
Väldigt nöjd med den måste jag säga. Det enda som är ett orosmoln är gängorna till kronan, de känns inte 100 % stabila. Men det gäller alla moderna Yema. Jag har haft 2/4 Superman på service i Morteau för service av gängorna i hylsan, dax för denna också i höst.Den där blåa Yeman alltså... Skitsnygg! Nöjd med den?
Okej ett sånt.. då var mina tips mindre dessvärre för det är väl ”piggar” som griper tag?Det verkar inte sitta kvar någon plast. Verkar dock som att det krävs väldigt lite för att öppna spännet.
Ja precis, den ena sitter bra men den andra lossnar väldigt lätt. Borde jag lämna in den?Okej ett sånt.. då var mina tips mindre dessvärre för det är väl ”piggar” som griper tag?
Ja precis, den ena sitter bra men den andra lossnar väldigt lätt. Borde jag lämna in den?
Fick precis tillbaka den då de inte hade borrat ett djupt nog hål till bandstiften.
Precis en sådan är det.Ja reklamera!
Edit, är det en ph200?