Noterat.Köplats om den inte faller herrn i smaken![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Noterat.Köplats om den inte faller herrn i smaken![]()
Klart den gör! Tycker tom det sitter snyggare. Blir kontrast mot så mycket svart.Visst passar denna med grönt canvas med? Lite smalt men funderar på att beställa ett nytt 24 (om ingen har ett till salu)…
![]()
![]()
Klart den gör! Tycker tom det sitter snyggare. Blir kontrast mot så mycket svart.
Riktigt avis på denna
Inte mikro, men synnerligen affordable. Mako II och Ray II köptes för 1200 kr/st på C24 för ett par år sedan. Uren levererades av Zachrissons Ur som på sin egen hemsida begärde 2900 kr/st.
![]()
Läste att P39 har ett väldigt vasst lås, inte bra om man ska lyfta småbarn. Har samma problem med Halios länk till Universa. Men annars säger jag kööööp även till ej affordable.![]()
Denna gör mig mer övertygad om att jag behöver en Pelagos då dimensionerna är snarlika![]()
Ja, den är jag riktigt nöjd med.Riktigt avis på denna
Läste att P39 har ett väldigt vasst lås, inte bra om man ska lyfta småbarn. Har samma problem med Halios länk till Universa. Men annars säger jag kööööp även till ej affordable.