• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Delgada

Pandion
Middagsdags medmänniskor.
20240827_182229.jpg
 

ironcastle

Diamant
2-Faktor
Vem vinner auktionen nu då, spännande 😅

IMG_2584.png
Nämen!
Har suktat efter den ända sen jag insåg vad det var jag missade en gång i tiden. Nu när jag har den i handen kan jag inte annat än slås över vilket enormt kap det var när kampanjen en gång gällde. Den känns minst sagt som en fantastisk kvalitet in i minsta detalj. Den är helt enkelt grym! Blir kul att förhoppningsvis få till några bilder i dagsljus imorgon.

En fantastisk klocka.

20240827_221944.jpg
20240827_221912.jpg
20240827_221905.jpg
 

OWG83

Basic
2-Faktor
Nämen!
Har suktat efter den ända sen jag insåg vad det var jag missade en gång i tiden. Nu när jag har den i handen kan jag inte annat än slås över vilket enormt kap det var när kampanjen en gång gällde. Den känns minst sagt som en fantastisk kvalitet in i minsta detalj. Den är helt enkelt grym! Blir kul att förhoppningsvis få till några bilder i dagsljus imorgon.

En fantastisk klocka.

20240827_221944.jpg
20240827_221912.jpg
20240827_221905.jpg
Grattis! Ser fram emot att se lite bilder i dagsljus 😁
 

Baramats

Guld
2-Faktor
Nämen!
Har suktat efter den ända sen jag insåg vad det var jag missade en gång i tiden. Nu när jag har den i handen kan jag inte annat än slås över vilket enormt kap det var när kampanjen en gång gällde. Den känns minst sagt som en fantastisk kvalitet in i minsta detalj. Den är helt enkelt grym! Blir kul att förhoppningsvis få till några bilder i dagsljus imorgon.

En fantastisk klocka.

20240827_221944.jpg
20240827_221912.jpg
20240827_221905.jpg

Grattis!
 

TotteH

Diamant
2-Faktor
Nämen!
Har suktat efter den ända sen jag insåg vad det var jag missade en gång i tiden. Nu när jag har den i handen kan jag inte annat än slås över vilket enormt kap det var när kampanjen en gång gällde. Den känns minst sagt som en fantastisk kvalitet in i minsta detalj. Den är helt enkelt grym! Blir kul att förhoppningsvis få till några bilder i dagsljus imorgon.

En fantastisk klocka.

20240827_221944.jpg
20240827_221912.jpg
20240827_221905.jpg
Stort grattis till en magisk klocka 🥳

Trevlig Bronsdag på er 👋🏻
1000011742.jpg
 

ironcastle

Diamant
2-Faktor
Kan bara hålla med 👌🏻 Extremt bra på handleden.
Många är rädda för konstruktionen med adaptern och tror att den är för lång lug to lug. Hur stor handled har du? 😊
Jag tycker inte adaptern stör alls. Den har ju helt fria länkar i allmänhet, så den följer armen väldigt väl.
Jag har ca 17,5 cm, men rätt platt handled. Jag skulle vilja säga att den sitter alla tiders och är rätt lagom stor. Lug to lug är inget problem ö h t.
 

Dr. D

Pandion
2-Faktor
IMG_4726.jpeg
IMG_4727.jpeg
Ingen som uppmärksammat den här?
 

TotteH

Diamant
2-Faktor
Jag tycker inte adaptern stör alls. Den har ju helt fria länkar i allmänhet, så den följer armen väldigt väl.
Jag har ca 17,5 cm, men rätt platt handled. Jag skulle vilja säga att den sitter alla tiders och är rätt lagom stor. Lug to lug är inget problem ö h t.
Precis så. Jag tycker den blir som en förlängning av armbandet och är en av de bekvämaste boetter jag testat 😊
Tack för infon och riktigt fina bilder ovanför 👌🏻
 

Delgada

Pandion
Såg den här skönheten från Le Forban för dem dom suktar efter en kronograf med mekaniskt/ automatverk.
omaha4.jpg

1690€ är visserligen en hel massa pengar men ändå inte oöverkomligt om man är på jakt efter just mekanisk kronograf ( och inte vill ha ett seagull-verk)
1944€ för den limiterade varianten på 44 ex. Siffror och namn med tydliga referenser till d-day.
Får vi se en sån i tråden...?
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Såg den här skönheten från Le Forban för dem dom suktar efter en kronograf med mekaniskt/ automatverk.
omaha4.jpg

1690€ är visserligen en hel massa pengar men ändå inte oöverkomligt om man är på jakt efter just mekanisk kronograf ( och inte vill ha ett seagull-verk)
1944€ för den limiterade varianten på 44 ex. Siffror och namn med tydliga referenser till d-day.
Får vi se en sån i tråden...?
Jaha..., naturligtvis finns det en variant med grön tavla som får villhövertjosan att åka i åttor runt mig. Tur att den ligger över min limit.
1000014733.jpg
 
Topp