Ska försöka lyckas med några till när det är ljustGrattis till en riktig fin och unik klocka, och tack för härligt bildspam. Den ser vi gärna mer av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska försöka lyckas med några till när det är ljustGrattis till en riktig fin och unik klocka, och tack för härligt bildspam. Den ser vi gärna mer av.
Grattis!! Väldigt fin med den tavlanEn röding ut, en röding in. Det gäller att ha balans här i livet.
Tack @Smooth Operator för smidig affär.
Hööru Båtsman @Mic1
Igår letade du ju efter anledningar till att ge på nån...
Här har vi ett fint praktexemplar från vårt västra grannland som bevisligen ångrar att han bytte bort sin Rålex och fick lämna...
Kanske är läge ge honom en påminnande slap bara för att??
Makalöst fin kombo!ZRC Spirit
Och vilket väder
TackMakalöst fin kombo!
ZRC Spirit
Och vilket väder
TackGrym klocka!
Varför har jag inte vågat slå till…
Jag tycker du ska ta steget. Länken är bra mycket mer bekväm än man kan tro, den är inte ett under av justerbarhet, men jag tror man antingen ska vara rätt petig eller ha rätt mycket otur om man inte ska hitta en kombination som funkar.Grym klocka!
Varför har jag inte vågat slå till…
Fantastiskt roliga och fina, även om dom är ouppnåelig för en själv. Gillar verkligen lättsamheten i det hela.Det har skrivits åtskilliga hyllmeter om Swatch x Omega/BP. Lagom till att alla tröttnat på Stor&Liten-colabs så kommer Moser in och gör som Moser gör: river scenen och droppar micken.
Eller så försöker de bara piska en häst som dog i förra veckan - så kan man förstås också se det. Själv väljer jag att inte göra det
Säljs i par till det facila priset 59.000 chf. Även om jag själv aldrig kommer att ha dem så gör det mig glad att veta att de finns där ute.