• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor

Petrik

Panerai
0B275DD9-692B-4D46-A22A-24941756AD56.jpeg
4DD7A99F-89B8-401F-9A37-989AABE936E2.jpeg
Provar lite nytt från strapped idag
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Den är Nice, men man kan pre order en för ca 4 lax på deras hemsida plus tull(den kommer i februari ) men ändå bättre än 6 lax tycker jag :)

Jag skulle vilja ha en :)

Förvisso, men originaldesignen går inte att köpa ny längre. Lorier ändrade designen, vilken man föredrar är såklart personligt, men jag gillar den gamla designen mer då jag tycker att Neptune numera är väldigt lik det mesta och har tappat sin originalitet. Däremot så har de kvar den fantastiska länken som är minst 50 % av upplevelsen med den här klockan.
 

mykie

Omega
Snyggt! Jag har varit nyfiken på dom där. Hur upplever du den? Och vad för länk hade du tänkt? Har watchgecko gjort en med anpassade ens-länkar än?
Har precis hämtat ut den, har inte hunnit fundera på länk annat än att jag kommer att vilja ha även på denna. Blir aldrig riktigt kompis med nato och gummi.
Men verkar inte finnas med matchande ändlänkar, bara fejk-varianten eller vad man nu kallar dom där metallbitarna?
 

Eternalis

Cartier
Förvisso, men originaldesignen går inte att köpa ny längre. Lorier ändrade designen, vilken man föredrar är såklart personligt, men jag gillar den gamla designen mer då jag tycker att Neptune numera är väldigt lik det mesta och har tappat sin originalitet. Däremot så har de kvar den fantastiska länken som är minst 50 % av upplevelsen med den här klockan.
Okej , tack för infon, jag tycker Falcon med pvd-guld (vit tavla) är riktigt läcker så det skulle vara den jag köpte av alla lories klockor.
 
Topp