[Bobo]
Guld
Som det var tänkt.Då rör det sig om de sanna Tintinäventyren, när all rasism är intakt och slentrianmässig.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som det var tänkt.Då rör det sig om de sanna Tintinäventyren, när all rasism är intakt och slentrianmässig.
![]()
Milou är ju ursprungligen en symbol för den vita människans överlägsenhet i allmänhet och belgarnas i synnerhetSom det var tänkt.
![]()
Jag ser inget problem i detta, de (likväl som Pippi Långstrump och mycket annat) är barn av sin tid. Med det sagt lämnar jag denna heta potatis.Som det var tänkt.
![]()
Gillade den klockan faktiskt. Hojta om nån har en liknande.Då rör det sig om de sanna Tintinäventyren, när all rasism är intakt och slentrianmässig.
![]()
Jag är glad att förståndigare och mer upplysta människor av i dag ändrar.Jag ser inget problem i detta, de (likväl som Pippi Långstrump och mycket annat) är barn av sin tid. Med det sagt lämnar jag denna heta potatis.
Tycker dom gör fina klockor men har svårt för loggan.
Den längsta låten jag skrivit är drygt femton minuter. Då finns det gott om svängrum kvar med andra ord.Den perfekta längden på en låt är 22:43![]()
Det är väl rimligt - utan att det för den skull behöver falla en alltför lång skugga på ursprungsförfattaren.Jag är glad att förståndigare och mer upplysta människor av i dag ändrar.
![]()
Det är väl bara förhandsbokning om jag inte tar fel. Som jag förstått får man klockan i November.Håller med om squale 1521, du har kankse sett mina bilder ovan också - även om Mabr är trådens mästerfotograf
Jag tjatar lite till om Venturo dock, den släpps på tisdag - känns grymt prisvärd, och jag gillar sandwich-dials...
![]()
$349, plus moms
Problemet med text är ju att man måste läsa (eller åtminstone skumma igenom) allt för att inte missa det som man är intresserad av. Jag har själv varit och är fortfarande motståndare till massiva OT-diskussioner men har på sistone postat en hel del skräpinlägg i tråden. Tristess kanske? Ber hur som helst om ursäkt för det och ska försöka hålla topic bättre i fortsättningen.100% detta. Det jag inte är intresserad av, läser jag inte. Går att applicera på allt i livet![]()
Stort grattis till 45 år och en riktig häll käften-duo!![]()
45 bast idag. Man får hoppas man är som ett bra vin, bättre med åren. Laguppställningen för dagen ser ni på bilden. En som ansvarar för den lite eleganta delen av dagen, den andra tar över när man vet att det blir hårdare timmar
Snygg bild.Dagens baddinka.![]()
Haha, är det din tottepose a la LennyK?Bada bada bada![]()
![]()
![]()
Glenn är grym! 2a, 3e och 4e danzig-plattorna gillar jag bäst... min äldsta grabb fick heta Glenn i andranamnDen längsta låten jag skrivit är drygt femton minuter. Då finns det gott om svängrum kvar med andra ord.
För övrigt anser jag att Glenn Danzig är en av de främsta sångarna inom rockgenren.
Oh, I can feel it move me; oh I can feel it shove me – as I break the law.
Twist of Cain ... drives my brain
![]()
Jag byter trean mot ettan, i övrigt är jag helt ense. Synd att det gick så vansinnigt utför efter fyran.Glenn är grym! 2a, 3e och 4e plattan gillar jag bäst... min äldsta grabb fick heta Glenn i andranamn![]()
Stämmer, så har du mer bråttom är det en dålig idé. Men jag tycker förköpspriset känns grymt bra - men har också redan andra dykare, så ingen brådska för min delDet är väl bara förhandsbokning om jag inte tar fel. Som jag förstått får man klockan i November.
Haha! Problemet är bara att jag inte kan anamma den året runt. Men!Haha, är det din tottepose a la LennyK?![]()
Ingen minns en fegis! Bara att skaffa en isborr, svida om till mankinin och hoppa ner i vaken!Haha! Problemet är bara att jag inte kan anamma den året runt. Men!Jag kan ju bygga ett hus med en pool i så är det löst!
![]()
Det kan behövas service eller så kärvar bommen i kronan så den inte frikopplar när du gängar in kronan och det kan även vara regeln som har fått sig en körare,men det är väl ett 2409 verk(manuellt) i den och inte 2415(automat) och ett nytt verk kostar ca 400:- om du vill prova på att byta själv.Affordable ryss i dag, verket börjar krångla mer och mer i den här, minutvisaren hoppar tio minuter när jag ska skruva in kronan, serva eller försöka byta verket?
Eller ska jag göra nåt mer drastiskt?![]()
![]()
Sitter ett 2415 i min...Det kan behövas service eller så kärvar bommen i kronan så den inte frikopplar när du gängar in kronan och det kan även vara regeln som har fått sig en körare,men det är väl ett 2409 verk(manuellt) i den och inte 2415(automat) och ett nytt verk kostar ca 400:- om du vill prova på att byta själv.![]()
Har du några frågor,bekymmer eller behöver hjälp så dra ett pm så löser vi det!
Hur är ryggen idag ?Denna rackare är mysig att ha på armen på något sätt.
Funderar på vart @kjesul tagit vägen inte sett han här på länge.
![]()
Det är värre än befarat, tyvärr! Nollställde den 17:25 mot atomuret och har burit den sen dess. Stämde av nu vid 18:00. Den har fortat sig 40 sekunder på den tiden.De avvikelser du uppmätt skulle ju iochförsig kunna förklara SJ:s problem med att hålla tidtabellen
Edit: Med det sagt är uret kolossalt fint !