Menar du biskopsvalet?Mumma, jag är sugen på en orange klocka, får se vad som dyker upp idag kl 14 först då bara.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du biskopsvalet?Mumma, jag är sugen på en orange klocka, får se vad som dyker upp idag kl 14 först då bara.
Jag gissar på Tiffany/Pastel blåÄr det annat än blå tavla äter jag upp min hatt...
kanske
Tror nog på ljusare blå, slitna-jeans-denim-blå typ? Serica har hittills varit ganska konservativa gällande skarpa färger...Jag gissar på Tiffany/Pastel blå![]()
70-tals orange på en, grön variant och en blå tror jag.Tror nog på ljusare blå, slitna-jeans-denim-blå typ? Serica har hittills varit ganska konservativa gällande skarpa färger...
Så pass alltså? Tror jag väljer att skruva ner förväntningarna lite, men vem vet...snart snart70-tals orange på en, grön variant och en blå tror jag.
Blå tavla guld index är min gissning70-tals orange på en, grön variant och en blå tror jag.
En grön/gilt hade varit mumma70-tals orange på en, grön variant och en blå tror jag.
vet inte hur man instagrammar men det verkar väl vara så? Ljuuusblått vridringsinläggEn grön/gilt hade varit mummaVad blev det?
Edit: Är det denna?
5303-3 MIDNIGHT BLUE
![]()
Jag hittade den på hemsidan. Såg inget på IG. Prel leverans. okt 2022.vet inte hur man instagrammar men det verkar väl vara så? Ljuuusblått vridringsinläggGillart
Såg bara "levereras i OKTOBER" och sen blev jag utkastad haha.Jag hittade den på hemsidan. Såg inget på IG. Prel leverans. okt 2022.
![]()
SERICA 5303-3 Midnight Blue Dial - Swiss Automatic Diver's Watch
SERICA 5303-3 Midnight Blue Dial Diver's Watch. Broad Arrow hands. Swiss Automatic watch. 5303 collection: SERICA watches new standard.www.serica-watches.com
Dom verkade ju ta slut på nån minut bara, iaf den svarta. Synd! Stod dock i deras mail att detta var "pre order" och att deras riktiga release är den 10 juni, så på fredag. Vet ingen tid dock, nån som vet mer om detta?En grön/gilt hade varit mummaVad blev det?
Edit: Är det denna? Har de alltid varit så pass dyra, 1300 EUR?
5303-3 MIDNIGHT BLUE
![]()
Samma, har en i korgen men efter 3 bank-id verifieringar utan att det funkar skiter jag i det nu. Snygg, mörkblå tavla ocksåSåg bara "levereras i OKTOBER" och sen blev jag utkastad haha.
Nä, men den var läcker, går lite i linje med det jag hade i huvudet...inte sticka ut för mycket färgmässigt osv, kan nog vara ett vinnande koncept i det långa loppet![]()
Misstänker att den här blänkaren var för specialaren only och resterande två kommer bli tillgängliga så småningom (men jag vet inte med säkerhet).Dom verkade ju ta slut på nån minut bara, iaf den svarta. Synd! Stod dock i deras mail att detta var "pre order" och att deras riktiga release är den 10 juni, så på fredag. Vet ingen tid dock, nån som vet mer om detta?
Lyckades knipa en svart regular, den kom tillbaka och var möjlig att lägga i korgen efter mycket krångel@Kjellhoften , det gick att lägga den svarta destrovarianten i varukorgen i alla fall. Är nog bara stenhårt tryck just nu som du sa...
Kul! Då är det bara väntan kvar, augusti på den va?Lyckades knipa en svart regular, den kom tillbaka och var möjlig att lägga i korgen efter mycket krångel
Ja det ska verkligen bli kul! Börja nästan gråta när jag såg att det bara fanns destro kvarKul! Då är det bara väntan kvar, augusti på den va?
äsch, jag köpte den blå som kombinerad födelsedagspresent/julklapp. Så kan det gå ...Ja det ska verkligen bli kul! Börja nästan gråta när jag såg att det bara fanns destro kvarAugusti säger dom, men Fransmän o hålla tider.. vad vet jag?
Nåväl!
Grattis! Jag köpte som.. öhh. Mellan-nationaldag-och-midsommar-presentäsch, jag köpte den blå som kombinerad födelsedagspresent/julklapp. Så kan det gå![]()
@Kjellhoften , det gick att lägga den svarta destrovarianten i varukorgen i alla fall. Är nog bara stenhårt tryck just nu som du sa...
Samma här! Lyckades precis knipa en svart med regular crown efter att suttit och uppdaterat sidan en bra tag hehe. Får hoppas att det faktiskt gick igenom, kom till tacksidan och pengar har dragits iaf.Lyckades knipa en svart regular, den kom tillbaka och var möjlig att lägga i korgen efter mycket krångel
Inbillade mig att vilken idiot som helst skulle kunna fixa den här med "bara två knappar", hade fel. Fattar verkligen ingenting, bah!
![]()
"tryck kort-lång-tillbaka-håll-in-ut-bakåfram-uppåt-ner-sidan-tryck-håll-3-och-en-förtifemtedel-släpp-ner-upp osv"![]()
Inbillade mig att vilken idiot som helst skulle kunna fixa den här med "bara två knappar", hade fel. Fattar verkligen ingenting, bah!
![]()
"tryck kort-lång-tillbaka-håll-in-ut-bakåfram-uppåt-ner-sidan-tryck-håll-3-och-en-förtifemtedel-släpp-ner-upp osv"![]()
Påminner om såna där spelfusk på gamla tvspel, fast snäppet upp...och så ska man ihåg det också!!! eller ska man ha instruktionsboken i fickan eller vad?Känner igen mig i detta![]()
Påminner om såna där spelfusk på gamla tvspel, fast snäppet upp...och så ska man ihåg det också!!! eller ska man ha instruktionsboken i fickan eller vad?
(alltså jag lyckas inte ens ställa in tiden MED instruktionsbok)
Kvällsmöten är röva. Då vill jag ligga på soffan. (Inte micro men affordable begagnad och väldigt mycket tavla för pengarna)Byte till Oris och kvällsmöte… (yippie)
![]()