• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Luftar Davosan i regnvädret.
C2D4FF1D-8FF9-4FBF-BEA9-D1327D2C8B71.jpeg

Jag hittade den på hemsidan. Såg inget på IG. Prel leverans. okt 2022.

Såg bara "levereras i OKTOBER" och sen blev jag utkastad haha.
Nä, men den var läcker, går lite i linje med det jag hade i huvudet...inte sticka ut för mycket färgmässigt osv, kan nog vara ett vinnande koncept i det långa loppet🤙🏼

En grön/gilt hade varit mumma 😍 Vad blev det? :)

Edit: Är det denna? Har de alltid varit så pass dyra, 1300 EUR?
5303-3 MIDNIGHT BLUE
Serica-5303-3-blue-plackshot-squarre-1.jpg
Dom verkade ju ta slut på nån minut bara, iaf den svarta. Synd! Stod dock i deras mail att detta var "pre order" och att deras riktiga release är den 10 juni, så på fredag. Vet ingen tid dock, nån som vet mer om detta?

Edit: Verkar ha varit stort tryck då deras sajt verkar lite svajig just nu...

Såg bara "levereras i OKTOBER" och sen blev jag utkastad haha.
Nä, men den var läcker, går lite i linje med det jag hade i huvudet...inte sticka ut för mycket färgmässigt osv, kan nog vara ett vinnande koncept i det långa loppet🤙🏼
Samma, har en i korgen men efter 3 bank-id verifieringar utan att det funkar skiter jag i det nu. Snygg, mörkblå tavla också

Edit: tänk om den gula kommer på min födelsedag, imagine the sura miner…

Dom verkade ju ta slut på nån minut bara, iaf den svarta. Synd! Stod dock i deras mail att detta var "pre order" och att deras riktiga release är den 10 juni, så på fredag. Vet ingen tid dock, nån som vet mer om detta?
Misstänker att den här blänkaren var för specialaren only och resterande två kommer bli tillgängliga så småningom (men jag vet inte med säkerhet).

Ja det ska verkligen bli kul! Börja nästan gråta när jag såg att det bara fanns destro kvar 😂 Augusti säger dom, men Fransmän o hålla tider.. vad vet jag? 🤷🏻‍♂️ Nåväl!
äsch, jag köpte den blå som kombinerad födelsedagspresent/julklapp. Så kan det gå ...

Edit: kom på att jag ska till Kanarieö i nov så detta blir bra :) snygg på beachen dessutom
Serica-5303-3-blue-plackshot-squarre-1.jpg

Senast ändrad:
@Kjellhoften , det gick att lägga den svarta destrovarianten i varukorgen i alla fall. Är nog bara stenhårt tryck just nu som du sa...
Lyckades knipa en svart regular, den kom tillbaka och var möjlig att lägga i korgen efter mycket krångel
Samma här! Lyckades precis knipa en svart med regular crown efter att suttit och uppdaterat sidan en bra tag hehe. Får hoppas att det faktiskt gick igenom, kom till tacksidan och pengar har dragits iaf.

Inbillade mig att vilken idiot som helst skulle kunna fixa den här med "bara två knappar", hade fel. Fattar verkligen ingenting, bah! :shifty:
UibHA9t.jpg

"tryck kort-lång-tillbaka-håll-in-ut-bakåfram-uppåt-ner-sidan-tryck-håll-3-och-en-förtifemtedel-släpp-ner-upp osv"
15P90va.jpg

Inbillade mig att vilken idiot som helst skulle kunna fixa den här med "bara två knappar", hade fel. Fattar verkligen ingenting, bah! :shifty:
UibHA9t.jpg

"tryck kort-lång-tillbaka-håll-in-ut-bakåfram-uppåt-ner-sidan-tryck-håll-3-och-en-förtifemtedel-släpp-ner-upp osv"
15P90va.jpg
:hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious: Ja det kom ju verkligen som en överraskning! Du som har såna hackerskillz och allt!

Påminner om såna där spelfusk på gamla tvspel, fast snäppet upp...och så ska man ihåg det också!!! eller ska man ha instruktionsboken i fickan eller vad? 😂
(alltså jag lyckas inte ens ställa in tiden MED instruktionsbok)

Tycker det syns på att ”denna är lite jobbig” 🙈

Hehe bra liknelse, efter ett tag satt väll dem eller typ alla kombos på Tony Hawk efter 100+ timmar 😂

Tillbaka
Topp