Barfly
Silver
Kanske någon av dessaHej,
Insikten att chronografer är trevliga har kommit till mig. De flesta är minst 40 mm breda och det klär inte min handled. Jag vore tacksam för tips på chrongrafer under 40mm.
Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske någon av dessaHej,
Insikten att chronografer är trevliga har kommit till mig. De flesta är minst 40 mm breda och det klär inte min handled. Jag vore tacksam för tips på chrongrafer under 40mm.
Tack på förhand
Happy puppy, någon ”vann” på köp en av 100 rosa Seaforth-lotteriet!GMTn med 2a tidszonen på Vancouver.
![]()
Va!? Hur, vart!?Happy puppy, någon ”vann” på köp en av 100 rosa Seaforth-lotteriet!
Titan eller stål, kör dykare. Men stål eller titan det är frågan
![]()
Jag har varit lite tyst om detta (förlåt) men Jason bestämde sig för att köra lotteri på de 100 rosa tavlorna bland alla som anmält sig för att bevaka släppet på hemsidan, så KOLLA mailen om du är med på maillistan.Va!? Hur, vart!?
Göteborg? Bilden är tagen från balkongen tillhörande mitt trevnadsvärda tjäll i Helsingborg.Göteborg!
I see a distant ship smoke on the horizon.
Hej,
Tack på förhand
Den där är SÅ bra. Om den vore automat hade jag nog köpt en.Denna är förvisso inte under 40mm utan precis 40mm, men jag tycker att den känns en aning mindre. Hemel air league special.
![]()
Vänta lite här nu, menar du att alla dina fina bilder med havet i bakgrunden är från sundets pärla? Hur har jag inte sett detta, är ju min hemstad för bövelenGöteborg? Bilden är tagen från balkongen tillhörande mitt trevnadsvärda tjäll i Helsingborg.
Japp, bilderna är tagna från min balkong på Halalid. Det är ju för böfvelen härligt att du är från Sundets Pärla.Den där är SÅ bra. Om den vore automat hade jag nog köpt en.
Vänta lite här nu, menar du att alla dina fina bilder med havet i bakgrunden är från sundets pärla? Hur har jag inte sett detta, är ju min hemstad för bövelen![]()
Yemas racingkronografer ligger på 39mm: https://eu.yema.com/collections/mechanical-quartzHej,
Tack på förhand
Denna finns och kan vara till salu!Hej,
Tack på förhand
Välkommen!Hej,
Tack på förhand
Ja men då så, då förstår jag! Borde jag sett. Det blir nog inte vackrare än så, fick nästan lite hemlängtanJapp, bilderna är tagna från min balkong på Halalid. Det är ju för böfvelen härligt att du är från Sundets Pärla.![]()
Jag tänkte på vitsen med @-tecknet!Göteborg? Bilden är tagen från balkongen tillhörande mitt trevnadsvärda tjäll i Helsingborg.
Det finns en brittisk-italiensk man som älskar Dan Henry och har gjort tokhyllningar till denna (och alla andra modeller). Jag får erkänna att just de där ser faktiskt riktigt bra ut. Jag har länge funderat på en med skiffergrå tavla. Men eftersom du ska sälja den är det väl bara skräp!Denna finns och kan vara till salu!
![]()
![]()
1964
A classic timepiece for the grand touring lifestyle, with five dial styles, a beads-of-rice stainless steel bracelet, and nine colors for leather straps. With the Dan Henry 1964 Gran Turismo Chronograph, we honor the great timepieces from motorsport’s most daring age. These watches were seen...danhenrywatches.com
Hej,
Tack på förhand
Min är autoDen där är SÅ bra. Om den vore automat hade jag nog köpt en.
Vänta lite här nu, menar du att alla dina fina bilder med havet i bakgrunden är från sundets pärla? Hur har jag inte sett detta, är ju min hemstad för bövelen![]()
Min är auto
![]()
Kan tänka mig det! Grattis!För jävla bra denna asså..
![]()
Jag gillar min Nivada på 36mm.Hej,
Tack på förhand
Baltic tycker jag är trevliga om man gillar vintageinspo. Här är min Ltd Ed 36,5mmHej,
Tack på förhand
Härligt med gult!Kör på med Aquadive idag också.
![]()
![]()