Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Är den helt ok annars? Du vill inte sälja den?Tänkte nog returnera den, så jag vill inte kladda för mycket på den. Har packat ner den igen. Annars sitter den väl snart på handleden
Sorry
Riktigt fin!Den är så orimligt bra. Har nog aldrig känt mig så nöjd med ett klockköp. Ett riktigt fynd.
![]()
Väldigt, väldigt snygg klocka! Grattis! Vad har vi för mått på en sån goding?
Tack mannenVäldigt, väldigt snygg klocka! Grattis! Vad har vi för mått på en sån goding?
Härligt att höraTack mannen
Width 42mm
Height 13.9mm
Lug width 20mm
Lug-2-lug 49mm
Sitter väldigt gött på mina 20cm handleder.
Härlig lume med och nästan svart i vissa lägenHärligt att höra
Tavlan är ju magiskt fin!
- Väldigt cool klocka, men förstår inte hur vridningen fungerarHärlig lume med och nästan svart i vissa lägen
![]()
Den visar no-decompression time limits. Vet inte vilken tabell echo/neutra baserar sin på men här är PADI's som exempel. Det är alltså tiden du kan vara nere på ett visst djup utan att behöva göra dekompressionsstopp på vägen upp.- Väldigt cool klocka, men förstår inte hur vridningen fungerar![]()
Det som framförallt slagit mig är att finish och kvalitet på boettens bearbetning ligger långt över vad som är vanligt i prisklassen. Jämför man med bilder på varianten Seestern erbjuder syns det tydligt att de borstade ytorna inte är plana och att reflektionerna böjs både hit och dit. Det upplever jag är standard från många tillverkare.Riktigt fin!
Berätta gärna mer. Vad gillar du med den? Pris? osv
Har kikat på en själv och blir mer och mer sugen.
Semesterbandet fixat. Nu ska man kunna bada med denna
![]()
Tack. Just detta är från watchwear. Det är deras grova canvas. Kvaliteten är ok sett till priset. Håller med att det är svårt att hitta bra grovt canvas till vettigt pris :/ Bästa rekommendationen är att kolla med de på forumet som snickrar band. Då kan du få det exakt som du vill och till ett vettigt pris.Hej, jättefint armband (klockan är rätt läcker också)...får man fråga vart du köpte bandet ifrån? Tycker det är antingen superdyrt med canvas eller så är det billigt men inte så bra kvalitet.
Same same but differentLägger upp dagens affordable monster
![]()
Ostindiefararen Götheborg går - för motor, ca 2 knop - norrut till just Göteborg för att fira stadens 400 år. Den staden är ju bara barnet jämfört med Helsingborg som fyllde 900 år redan 1985.
![]()
![]()