Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du en vass brytkniv?Bra tips! Skall omedelbart testa. Det är faktiskt inte en länk som sitter på utan läder, som tur är. Den absolut sista utvägen är väl att klippa upp lädret men det undviker jag helst![]()
Har spanat lite på den där och kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Frågan är hur den upplevs irl. Så ja, någon annan får gärna köpa en och sedan dela med sig till oss andra.Kan ingen köpa den här?
Tycker tråden behöver en sån
![]()
Venezianico Nereide Acquaforte 3921520
Klockan har en fint graverad boett dekorerad med ett renässansinspirerat akantusbladmönster, som hyllar den tidlösa elegansen hos nyklassisk konst. Den minimalistiska svarta urtavlan, med polerade index, erbjuder en perfekt balans mellan estetik och funktionalitet. Belagda med schweizisk...watchdavid.shop
![]()
Otroligt överskattat med mjukost! Den där va riktigt fin dockDet bästa som hänt sedan mjukost
Riktigt härlig!God fredag på er.
![]()
![]()
Tänkte att den garanterat byggde på en klon av Venus 179 som var ett split-verk som en gång i tiden användes av "de flesta" (Bla Breitlings Duograph) som inte var avancerade nog att göra egna. Seagulls kronografer har alltid sagts att de baserades på att de helt sonika köpte Venus gamla maskiner och tillverkning så det låg ju nära till hands.Det bästa som hänt sedan mjukost
Vad är det för ref och/eller verk i den där? Har letat efter en affordable chronograf som faktiskt visar tiondelar.Tillbaks på kontoret efter julledighet
![]()
Refen är L6035 och verket ett Miyota S620.Vad är det för ref och/eller verk i den där? Har letat efter en affordable chronograf som faktiskt visar tiondelar.
Finns i en annan variant också såg jag när jag sökte. Den gav en del habegär. Kul med andra visare än FF-modellerna brukar ha.En tusende 50-phantoms variant kanske inte är så upphetsande, men den här är lite nättare än vad de brukar vara med bara 38mm diameter exkl krona och knappt 46mm L2L. Och Titanium boett. Hm, väldigt blank för att vara Titanium - kanske är bildbehandling som spökar.
![]()
Här ser den lite mattare ut
![]()