@URsinne Blandat. Ofta förvirrande och långsamma svar. Förståeligt då de är få anställda men väldigt segt då det ofta blir lost in translation och tar en dag att få svar, så blir det missuppfattning och så tar det en dag till och så fortsätter det. Idag hade jag turen att jag hann svara nästan direkt efter hon skrev och fick då svar rätt snabbt men blev en del missförstånd ändå så vart lite segt. Typ "ok då tar jag baksidan med planet" varpå jag får svar "ok du tar den med glasbaksida?" Var nog den mest förvirrande mailkonversation jag haft. Hoppas det det blir rätt nu. Trevliga är de iaf.
Men egentligen fattar jag knappt. Först skrev de att solid caseback kostade 50€ extra och att det drar ut på leveranstiden till runt 5v. Inga problem tänkte jag då de skulle blästra det. Men hittade en bild där jag såg att baksidan med planet på verus hade ett mycket större plan jämfört med det som är på classic. Frågade om detta då det mindre planet ser bättre ut. Då skriver (en annan person än den jag mailat med under längre tid) att det är större planet som gäller men att det inte är en extra kostnad. Hon utlovar dessutom 2-3v leveranstid.
Gillar inte riktigt det större planet men kanske ser bättre ut i verkligheten och för pengarna jag slipper betala kan jag spara till en Marine. Men det är ju borstat på bilden? De skriver att det kommer vara blästrat. Hittade denna bilden under hashtagen "stowaverus" och de skickade även den bilden själva. Sjukt förvirrande.
Det där kan ju inte vara blästrat? Eller är det en synvilla?