Ber om ursäkt för detta,lärt mej något nytt igen!
Vad fasen, jag som ändå tyckte att jag hade en trevlig ton. Sorry om någon tog illa vid sig.Du har inget att be om ursäkt för, bara @galácticon som glömt hur det är att vara ny medlem……man lär sig….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ber om ursäkt för detta,lärt mej något nytt igen!
Vad fasen, jag som ändå tyckte att jag hade en trevlig ton. Sorry om någon tog illa vid sig.Du har inget att be om ursäkt för, bara @galácticon som glömt hur det är att vara ny medlem……man lär sig….
Jättetråkigt, den där typen av klockrulle är inte så bra då den färgar/fettar ner tyg och läderUte på resande fot och tryckte ner frugans Venus i Klockrulle. Idag plockat vi fram den för frugan skulle ha den ikväll och ser Klockrullen färgat av sig på bandet och går ej bort..helt ny klocka så lite tråkigt menmen vet någon var man kan köpa nytt originalband?
Klockrulle köpt på forumetBra att veta,men vilken typ av Klockrulle menar du![]()
Häng ut säljaren!Klockrulle köpt på forumet![]()
Det har hänt mig också på ett blått original paneraigummi för några år sedan. Det blev svart på några ställen. Först trodde jag att det var gummit som blivit avskavt på ngt sätt men så var inte fallet. Jag har samma rulle.Ute på resande fot och tryckte ner frugans Venus i Klockrulle. Idag plockat vi fram den för frugan skulle ha den ikväll och ser Klockrullen färgat av sig på bandet och går ej bort..helt ny klocka så lite tråkigt menmen vet någon var man kan köpa nytt originalband?
TackarDet var snyggt![]()
Såg att den första inte var färdigbeskuren förrän den lagts inAhh en redigerad bild då förstår jag!
Man kan polera det enkelt med polywatch och ett litet tygstycke, behöver inte bytas.Kan man byta glas om det repas?
Ja, plast/plexi/hesalitInnebär det att det är hesalitglas inte vanligt glas då?
Tråkigt, ja jag blev allt lite paffDet har hänt mig också på ett blått original paneraigummi för några år sedan. Det blev svart på några ställen. Först trodde jag att det var gummit som blivit avskavt på ngt sätt men så var inte fallet. Jag har samma rulle.
Undrar om man kan vågar använda polywatch till något repiga glasögonJa, plast/plexi/hesalit
Så som det är upplagt är det mer eller mindre ett lotteri, om du läser några sidor bak ser du att det ser olika ut överallt. Lycka till!Ska till London om några dagar, vet någon hur det ser ut där. Är det kö hela tiden eller kan man bara "gå in" och plocka en?
Förstår att alla färger inte är tillgängliga vid alla tillfällen![]()
Matchar de blåa färgerna eller diffar de ngt?Vad blev det?
Börjar bli sugen på en till faktiskt![]()
![]()
Matchar ok men inte exakt samma nyansMatchar de blåa färgerna eller diffar de ngt?
De verkar ha varit i Asien sista tiden enligt hemsidan och instagram https://www.swatch.com/sv-se/bioceramic-moonswatch-journey.htmlIngen hört eller sett bilen på vägarna det senaste? Känns som det fortsatt är högt tryck ute vid butikerna så känslan är att det kommer dröja innan de släpps online eller vad är er känsla?