• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Har en tid på måndag men har som vanligt ingen aning om vad jag ska göra. Sugen på något klockrelaterat men...
eller så fortsätter jag på den vänstra armen.

WP_20160118_19_58_47_Pro.jpg
Ah! Får underbara Agent X-9vibbar!

Dålig fart i tråden. Har ni inte gaddat något på sistone?
På måndag är det dags igen. Har några rip kirbygaddar och annat krafs. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Tips på roliga, knasiga prylar mottages tacksamt.

Dålig fart i tråden. Har ni inte gaddat något på sistone?
På måndag är det dags igen. Har några rip kirbygaddar och annat krafs. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Tips på roliga, knasiga prylar mottages tacksamt.
Om du inte vet så kanske det är läge att avvakta tills du vet?

Gjorde två fleur de lis för ett tag sedan.. Håller även på med en helsleve på armen men den tar en jävla tid så inget att visa än. (Mjukporr)
Screenshot_2016-03-25-17-13-55.png

Denna var iof ett tag sedan men är den senast gjorda. Har mycket idéer på tatueringar jag vill göra men tycker det är svårt att motivera kostnaden och hitta tiden. Näväl, snart är det nog dags igen, behöver ngt på andra underarmen också.
image.jpeg

-JL-

Tillbaka
Topp