Simonon är först ut. Strummer smyger i kulliserna........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah! Får underbara Agent X-9vibbar!Har en tid på måndag men har som vanligt ingen aning om vad jag ska göra. Sugen på något klockrelaterat men...
eller så fortsätter jag på den vänstra armen.
Ja det är Ju Rip Kirby. Vet inte om jag ska fortsätta på samma tema eller hitta på något annat. Brukar ordna sig när man är på platsAh! Får underbara Agent X-9vibbar!
Såg dyyyyrt ut!Credit till Zaki på Old Number Five Tattoo i Sundbyberg som gjorde min senaste.
Såg dyyyyrt ut!
Men snyggt!
Credit till Zaki på Old Number Five Tattoo i Sundbyberg som gjorde min senaste.
Såg dyyyyrt ut!
Men snyggt!
Då jag inte har egna tatueringar och ingen kunskap om priser blir jag nyfiken på vad du fick betala ☺?
6 500 kr, klart värt det.
Få se då!Jag har byggt på lite......
Du glömde skriva Daisy ovanförBjuder på ett utvik såhär till påsken då.
Ny ros, mitt på magen. Ferdinand-style.
Om du inte vet så kanske det är läge att avvakta tills du vet?Dålig fart i tråden. Har ni inte gaddat något på sistone?
På måndag är det dags igen. Har några rip kirbygaddar och annat krafs. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Tips på roliga, knasiga prylar mottages tacksamt.
Äh! Ba göra något.Om du inte vet så kanske det är läge att avvakta tills du vet?
Det brukar ordna sig när man kommer dit. Man ska inte lägga sig i mycket. Tatueraren har oftast bättre koll än en annan.Om du inte vet så kanske det är läge att avvakta tills du vet?
Ja det är ju sant. Bara att köra då.Det brukar ordna sig när man kommer dit. Man ska inte lägga sig i mycket. Tatueraren har oftast bättre koll än en annan.
Har fortsatt på arm nr 2 nu, hade egentligen tänkt vänta att posta tills hela armen är klar men eftersom du efterfrågar så postar jag redan nu bilderna är tagna samma kväll som gaddningen är gjord, därför är motiven väldigt mörka och huden röd och svullen..Dålig fart i tråden. Har ni inte gaddat något på sistone?
Grym!Har fortsatt på arm nr 2 nu, hade egentligen tänkt vänta att posta tills hela armen är klar men eftersom du efterfrågar så postar jag redan nu bilderna är tagna samma kväll som gaddningen är gjord, därför är motiven väldigt mörka och huden röd och svullen..
Sitter den på framsidan eller baksidan?
Inte svärföräldrarnas favorit...
Tack! nöjd hittintills, blir nog nice när den är färdig
Snyggt! Berätta historien bakom den där!Credit till Zaki på Old Number Five Tattoo i Sundbyberg som gjorde min senaste.