• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Ska fylla på med något som täcker ytan under handslaget den 29e. Vet inte vad... Allt görs hos Pastilliam.

Här har ni hans grejer så att ni får ett hum om stilen: http://instagram.com/pastilliam
image.jpeg
image.jpeg

Ps 1: @Moorflax ska du göra det inne i stan? Ska luncha med @Savagear114. Haka på!

Ps 2: Upp med bild på dagens @slimjim ❤️

Trevligt. Ska du sitta där och sälja saker hela dagen? Jag verkar inte få med mig någon :/

Då ska jag till utkik. Vet inte vad jag ska ha än. Ligger i soffan. Sub och converse alla fall :)

En liten fråga angående eftervård. Första tatueringen så smorde jag som tusan. Numer 2, mindre, och nu denna, nästan inte alls. Mitt högst ovetenskapliga slutsats är att den här sista läkt absolut snabbast, och upphört att ömma väldigt fort.
Nummer 1 tog ett jädra tag att läka, och massa finnar och rodnader. Vad säger ni?

Tillbaka
Topp