Var menat som ett dåligt skämt, innebörden blir lite annorlunda om den sitter vid röven...fram, naveln verkar dock försvunnit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var menat som ett dåligt skämt, innebörden blir lite annorlunda om den sitter vid röven...fram, naveln verkar dock försvunnit
Snyggt! Berätta historien bakom den där!
Varför förväntar sig alla att man måste ha en historia bakom sin tatuering?Berätta historien bakom den där!
Håller med. Visst kan en tatuering ha en historia och en djupare mening men de flesta gör man bara för att man tycker det är roligt/snyggt. Mina tatueringar betyder inte ett skit. Det djupaste jag kommer är väl i så fall min sons autograf från när han var 7 år. Han fick skriva med en tjock filtpenna och sedan tatuerade vi in det. Men även det var mest för att det är kul och en kontrast till alla snirkliga tatueringstexter som finns....Varför förväntar sig alla att man måste ha en historia bakom sin tatuering?
Härligt att ha en del av honom med dig jämt! Riktigt snygg var den!Båten var min pappas livsverk han aldrig hann slutföra. Den var hans liv. Gick tyvärr bort alltför ung i cancer 2015.
Jag tänker mig att det oftast finns en djupare mening bakom många tatueringar. Om inte annat finns väl historier typ: "jag vaknade upp med den i Thailand"Varför förväntar sig alla att man måste ha en historia bakom sin tatuering?
Jag tänker mig att det oftast finns en djupare mening bakom många tatueringar. Om inte annat finns väl historier typ: "jag vaknade upp med den i Thailand"
Kommer bli tokbra när det är klart!Jag hade nog en av mina sämsta sittningar igår vet inte riktigt vad det var med mig - trots att skuggning/fyllning ska gå lättare så tyckte jag det gjorde mer ont än sittningen med konturer.
Nästa sittning blir fjällen på koifiskarna plus att börja med konturer för Draken som ska fylla ut vänster del av ryggen.
Köp tattoocainez på eaststreet Tattoo. Slipper lidandet i timmar varje sittning.Jag hade nog en av mina sämsta sittningar igår vet inte riktigt vad det var med mig - trots att skuggning/fyllning ska gå lättare så tyckte jag det gjorde mer ont än sittningen med konturer.
Nästa sittning blir fjällen på koifiskarna plus att börja med konturer för Draken som ska fylla ut vänster del av ryggen.
Som sagt, tattoocainez. Innehåller tre bedövande ämnen och sitter i länge om man använder den rätt. Skiten är från Malaysia, hur bra som helst. Tillägg: den påverkar inte heller resultat som mänga andra krämer/medel gör.Ja det finns ju den där krämen man smörjer på, funkar ett tag. Känner man någon läkare så är det ju inte omöjligt att få lokalbedövning, sitter du 6tim åt gången eller mer @Kinglolle ? Det där kan variera som fan för mig hur ont det gör från gång till gång.. Mkt psykiskt har jag märkt. Kämpa på, den ser ut att bli fet!
Ja det finns ju den där krämen man smörjer på, funkar ett tag. Känner man någon läkare så är det ju inte omöjligt att få lokalbedövning, sitter du 6tim åt gången eller mer @Kinglolle ? Det där kan variera som fan för mig hur ont det gör från gång till gång.. Mkt psykiskt har jag märkt. Kämpa på, den ser ut att bli fet!
Gjorde två fleur de lis för ett tag sedan.. Håller även på med en helsleve på armen men den tar en jävla tid så inget att visa än. (Mjukporr)
Emla och liknande hjälper inte ett skit. Icke-godkända preparat ftw!Tack allihopa för tipsen vet att andra också rekommenderat tapin eller Emla men i slutändan är jag bara gnällig/känslig så det är bara att tuffa till sig.
Sitter bara ca 4 timmar åt gången medan denna sittning var ännu kortare (ca 2,5 timme) - märker dock att jag och 2 av barnen har feber så det kanske är en hederlig mancold som gör mig extra gnällig.
Shoppade lite klockarmband mm så mår jag plötsligt bättre
För mig är det den kristliga innebörden som ligger i grundbetydelse. Franska kungahusets lilja, ett kors egentligen, sen är det en snygg symbol tycker jag, många Bosnier som har liljor annars oxå. Finns i deras flagga men där är innebörden nått annat då de flesta är muslimer i Bosnien. Finns många olika anledningar kan jag tänka mig.Vad är innebörden av en fleur de lis som tatuering? Har faktiskt funderat mycket över det, snyggt blev det iaf!
Gjorde sig fint som bakgrund!Körde lite prickar bakom Rip Kirby. Betyder absolut ingenting. Detsamma gäller för alla mina övriga gaddar.
Gillart!Blev en liten såkallad filler idag smärta kan jag tala om, smärta
Fin! Gjort var?Blev en liten såkallad filler idag smärta kan jag tala om, smärta
Fin! Gjort var?
Ah Tom! cool!Carneval Tattoo Kungsholmen, Tom Thorsen heter killen! Super duktig! Gjort mycket på mig!!
En timme hinner man långt på, har du några idéer alls?Har en lunchsittning på torsdag. En gadd på max en timme.
Vad skulle ni göra?
Ta en god lunch och ett glas punschHar en lunchsittning på torsdag. En gadd på max en timme.
Vad skulle ni göra?
Nja... Gillar ju gamla mögliga Vespor. Något med det kanske? Har en Rip Kirby-gadd som jag skulle kunna tänka mig att spinna vidare på. (se lite längre upp i tråden).En timme hinner man långt på, har du några idéer alls?