Har inte dom HA anknytning, då går dom fetbort.Vet att house of pain finns där, men även ett ställe som heter Art's INK.
House of pain har ju funnits längre än jag levt, så dom kan man ju lita på,
art's ink vet jag inget om tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte dom HA anknytning, då går dom fetbort.Vet att house of pain finns där, men även ett ställe som heter Art's INK.
House of pain har ju funnits längre än jag levt, så dom kan man ju lita på,
art's ink vet jag inget om tyvärr
Har inte dom HA anknytning, då går dom fetbort.
Ber om ursäkt, och såg precis att dom har fet koppling till HA enligt Wikipedia ....Alltså, ryktena gick ju så för länge sen, tydligen fortfarande men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte.. Borde ju säkert gå att "luska" fram på något sätt, men det tänker inte jag göra, men förstår helt vad du menar
Helvete va kul! Rudy är grym!Är i Oslo och precis fått en ny AB Rudy fritsch.
Japp eller det var det jag ville ha.Fick du dig ett hus?
Rimligt! Ska också ta mig en byggnad av Rudy. Så bra! Såg på insta och misstänkte att den där var din!Japp eller det var det jag ville ha.
Nämen tjena Koffe! hänger du här?Påbörjat bröst. (mina söners namn)
Vi fick aldrig se den färdiga skallen ju? :ODet tror jag också
Japp båda två!
självklart vem!?Nämen tjena Koffe! hänger du här?
R...n!?självklart vem!?
Fyllde på idag. Börjar bli tradition med en eller två i månaden från Pastilliam.
För farmor. Skulle fyllt 100 år nästa vecka.
Vi fick aldrig se den färdiga skallen ju? :O
Försökt fått fatt i Pastilliam men utan framgånf, hur gick ni tillväga? Planerar en resa upp till sthlm i mars och tänkte försöka boka in några sittningar. Vet du hur det är med kö hos honom ?
Det tror jag också
Japp båda två!
Fan älskar den där stilen och önskar och hoppas att jag kan få känsla för någon sånt motiv som skulle kunna passa på mig...
Brukar kika in på Startwithapen's instagram, lite liknande stil:
https://www.instagram.com/p/6PM0q8kCdH/
https://www.instagram.com/p/4Wx_R6ECSh/
https://www.instagram.com/p/ts1BLokCQ5/?taken-by=startwithapen
Om någon funderar på realistisk i black/white så kan jag starkt rekommendera Ronny Hill (även han på Stucklife) dock brukar det vara rätt körigt med bokningar. Körde själv Daft Punk på ryggen av honom
Tackar! Gäller att hitta vad man gillar, hade tur att jag hittade min tatuerare vid första försöket.
Feta tatueringar du länkade! Gillar.
Du får dra av skjortan och kavajen nästa gång jag hälsar på er på jobbet
Oj, det blir man ju nyfiken på! Clash-tema?Första sitter sedan några timmar. avvaktar foto. Ledtråd "London Calling"
OyesOj, det blir man ju nyfiken på! Clash-tema?
När nästa kommer blir det en Joe Strummer, den enda hjälte förutom Kenny Dalglish som fortfarande håller hjältestatus.
Sitter på överarmenNär nästa kommer blir det en Joe Strummer, den enda hjälte förutom Kenny Dalglish som fortfarande håller hjältestatus.
Bilder?Sitter på överarmen
Sugen, men tänkte avvakta lite......Vi får se hur Groggen biterBilder?
Vaffö? Har du gjort den själv?Sugen, men tänkte avvakta lite......Vi får se hur Groggen biter
Ok. Håll till godo. Satte den som sagt igår.Vaffö? Har du gjort den själv?
Nice, en av de mest ikoniska rockbilderna. Vill se Strummer också.Ok. Håll till godo. Satte den som sagt igår.