Huhu, nja.. grejen var väl att understryka att den lite längre delen faktiskt HADE tatuerat, det är alltså lättare att berätta vad jag INTE har tatuerat än vad som har tatuerat.
Ang smärta så tkr jag personligen att både rygg, mage, revben, ansikte, hals osv kan vara "det värsta jag hittills gjort", men jag tror att det till stor del beror på om du gör din bedömning efter 7 timmars blasting, när kroppen redan har sagt ifrån i två timmar och färgen mer el mindre bara sprutar tillbaka ur huden, eller om du tatuerar dig en kvart på magen, en kvart på ryggen, en kvart i armvecket och en kvart på luringen.
Jag tror som sagt att de flesta som gör bedömningen huruvida det "är det mest smärtsamma stället" att tatuera, gör bedömningen när de är helt slutkörda, så egentligen kan nog vilken kroppsdel som helst göra "mest ont".
innan du frågar dig vad som gör mest ont så bör du även ta med i bedömning hur lång tid du tatuerar dig. Naturligtvis är det en mer smärtsam historia att blåsta en hel arm i 8 timmar, jämfört med ett 3×3cm kan ju på magen.
Mvh.
Jag har iofs bara kört med nål utan färg över bröstet just för att känna smärtnivån men håller verkligen med dig. Smärtan efter en heldag var avsevärt mycket värre än det. Och givetvis skulle bröstet vara avsevärt mycket värre efter 8h än armen.