Gjorde dessa två förra veckan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillade bägge två! Vem är konstnären?Gjorde dessa två förra veckan
henrik röstberg är min gissning.Gillade bägge två! Vem är konstnären?
Gillade bägge två! Vem är konstnären?
Stämmer! Har gjort alla mina tatueringar hos honom, grym gubbe!henrik röstberg är min gissning.
Väldigt grym. Gammal i gamet.Stämmer! Har gjort alla mina tatueringar hos honom, grym gubbe!
Gjorde dessa två förra veckan
Tack så mycket!Sthlm Classic ser det ut som....
Snygg pjäs.
Ögat var kulGjorde dessa två förra veckan
Tack!@Sjobedan såg att din fått färg nu, snyggt
Var det lång väntetid hos henne?
Har tittat en del på henne och tycker hon har väldig coola och fina designer, är själv sugen på något av henne.
Nästa tid är redan bokad om för mig några veckor men hos en annan, men man har ju blivit biten av detta så mer blir det nog och funderar då på samma artist som dig
Ja, hon är duktig..Tack!
hon hade en bokningsdag för inte så länge sedan. Fick inte någon ny tid. (Många som vill tatuera sig hos henne) men hon hon har en bokningsdag per kvartal. Håll utkik på henne fb.
Om man är hög på morfin och inte känner ett sk*t så lär det gå.Hur lyckas man göra en hel sleeve på en sittning?
Vem var det som höll i nålen? Riktigt tight i färgerna
Anders på Port Royal i UmeåVem var det som höll i nålen? Riktigt tight i färgerna
Härlig tatuering
Snyggt!
En kusttanker som stampar genom drivisen i Kvarken. Påbörjade Vintersaga igår, nästa måndag blir det Landsorts fyr när snöstormen drar in
Kul tema! Vem gör gaddningen?
En kusttanker som stampar genom drivisen i Kvarken. Påbörjade Vintersaga igår, nästa måndag blir det Landsorts fyr när snöstormen drar in
Snyggt!
Referens för ungdomarna.
Kul tema! Vem gör gaddningen?
Javars. Han balanserar verkligen på gränsen. Tar han i lite till så spricker det. Han var ett proffs.Vilken jäkla pipa och vilken inlevelse han hade!
Nåja, det är möjligen en sanning för de unga gamla.Snyggt!
Referens för ungdomarna.