Precis!Ah okej. Du är tatuerare eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis!Ah okej. Du är tatuerare eller?
Då är det dags nu! Gör lite reklam för firman också. 25% på alla klockgaddar texAntar att du kopplade vem jag var. Tack hörru. Hållt på ett tag, men mest smygläst här och aldrig postat, hehe!
Okej. RoligtPrecis!
Vet inte om jag är så pepp på att avslöja min tuffa identitet på internetMen ut med det nurå! VAD HETER FIRMAN OCH HUR MYCKET RABATT GER DU TILL KS-FOLK?!
Game on!Vet inte om jag är så pepp på att avslöja min tuffa identitet på internet
Men givet med 25+% Om man som KS-are hittar mig
Haha! Tror inte det är så svårt. Meddela mig i PM om du lyckas.Game on!
Vet inte om jag är så pepp på att avslöja min tuffa identitet på internet
Men givet med 25+% Om man som KS-are hittar mig
Gratis om du hittar mig alltså? Sign me up för en dubbel med dig och W!
Nej. Stockholm! [/USER]
Härligt! jag har en 3/4 sleeve från Calle på King Carlos. En sittning kvar. Synd att kalle inte gillar klockor, hade varit lättare att genomlida smärtan om jag fick prata klockor under tiden
Vilken stil kör du?
Härligt! jag har en 3/4 sleeve från Calle på King Carlos. En sittning kvar. Synd att kalle inte gillar klockor, hade varit lättare att genomlida smärtan om jag fick prata klockor under tiden
Vilken stil kör du?
Skön snubbe som varit och gaddat även nere på Zoi i Malmö - är lite sugen själv. Han har helt klart en egen stil och kan verkligen förmedla en känsla i sina verk . Hade det inte varit för att jag var en inbiten traditional-snubbe så hade jag nog redan gått till honom någon gång.Prova hos Pastilliam om du vill snacka klockor!
Han kände igen min gamla Tuxedo från forumet och efter det har han gjort sex tatueringar och fler ska det bli.
Vi snackar klockor under hela sittningarna. Riktigt duktig, varmhjärtad som bara den och har en egen stil. Det går att se vilka han har gjort. Han kör inte typiska (i brist på bättre ord) "fotbollssleeves", utan mer egna bilder som får tala för sig själv.
Lite kul kuriosa: var på en fest förra helgen, träffade en tjej och hon frågade "Pastilliam?" och pekade på armarna.
Hans Instagram: http://instagram.com/pastilliam
Haha! Tror inte det är så svårt. Meddela mig i PM om du lyckas.
Lycka till!
Coolt! Calle är fruktansvärt bra. Väldigt fina grejer. Jag gör lite diverse faktiskt. Pysslade mest med Oldschool förut, men nu varierar jag så mycket jag känner att jag kan och behärskar. Blir roligast så tycker jag. Variation är gött!
Jag tror jag vet vem du är
får jag 25% på min nästa gadd?
klockor då?Ja, han e grym.
Ska ge mig på andra armen när jag är klar med denna. Men så jäkla mycket annat som kommer i vägen, lägenhetsköp, och semestrar och fan o hans moster. Kanske tur det, annars hade jag varit helt täckt av ogenomtänkt bläck
haha yesHaha jasså?!
klockor då?
Det vill jag med göra. Men känner mig inte nöjd just nu. När jag kommit på vad jag vill ha. Ska jag göra klart armen.Köpte en PAM 372 i våras. En vintage kronograf i höstas (förra året). Nu måste jag lugna mig tills nästa köp
För en annan ska blekningsapparaten fram
Inb4 newfags can't triforce
Tack för din input. Hur f*n vet man vad man ska göra i framtiden?Funderade ganska länge på min handtatuering.
Men kom underfund med att jag har mitt på det "torra"
alltså att jag vet vad jag kommer jobba med i framtiden osv., samt är klar med utbildning osv... ( som jag känner just nu i livet iallafall)
tanken slog mig flera gånger om hur folk kommer se på mig, men kom bara på att om någon dömer mig för en tatuering på handen, då är dom ändå inget att ha!
så jag säger, så länge du vet vad du ska göra i framtiden..
go for it!