Psykel
Pandion
Alright, låter ju som helt okej forumpriser ändå. Kan gå för mer på tratten, men kan även gå för mindre. Fick exempelvis min Visodate, som fungerar utmärkt och är i grymt skick bortsett från glaset, för 220kr.Nä såldes på forumet så det blev nog rätt billigt. 1k för båda Visodates (behöver service) och 7600 för de båda Pointer dates. Tror det ät ganska billigt, men inte orimligt billigt....?
Edit 1:
Men ja, det går till ngt roligare. Jag har sålt av mer än halva samlingen, och bara sparat de som är (för mig) perfekta. Sedan är jag mer laddad inför vårens auktioner. Är inne på första gen DS, Transformed Ranchero, Eterna-Matic Kontiki eller en EP-Kronograf med tritiumvisare. Endast riktigt bra ex överväges
Så jag minskar men förfinar samlingen helt enkelt
Edit 2: Kommer nog ha en Pointerdate igen, men då ska den vara i det närmaste perfekt
Låter som du har lite samma inställning som jag. Jag har inte kommit så långt att jag börjat sälja av än bara! Måste inventera samlingen och lägga det som ska säljas i en egen hög tror jag. Får bli till påsk om inte tidigare! Då borde jag ha både tid och energi för det!