Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vintage Tissots i allmänhet? Modellen Antimagnetique finns i många storlekar. De vanligaste är 31, 33 och 35mm. Visodates brukar vara 34mm t.ex. Pointerdates 35mm. osv osvEn fråga angående storleken på klockorna. De flesta jag har sett verkar vara 30mm exkl. krona. Är det den vanligast storleken? Jag tycker dom är vackra men skulle vilja komma till ca 35 och uppåt.
Det är en liten klocka skämt å sida ser den rätt stor ut. Kroborna var omärkta iaf och den ser ut att vara av rätt typ.Är denna krona original? Ser stor ut för modellen.
Har aldrig sett en pointerdate med den tavlan, mycket fin!Rätt beat up tavla men charmig ändå imo. Pointer date.
Tack! Hittade en annan med likadan tavla fast finare med intakt lume och ej färgsläpp.. de begärde 16k för den så valde en sämreHar aldrig sett en pointerdate med den tavlan, mycket fin!
Det är inte en damvariant på 26mm eller nåt då? Isåfall ser kronan korrekt ut.Är denna krona original? Ser stor ut för modellen.
Bra fångat!Denna har varit med i tråden förut, men nu sitter den på min arm! (Tack Gummo)
Riktigt ball komboSlänger in en bild på två syskon
Tack!Riktigt ball kombo
Grattis, i morgon får du njuta av en röd 10!Äntligen har man hittat en Visodate med tillräckligt bra tavla Synd att vaser inte är perfekt, men helt ok
Indeed! Roulette är orimligt kul...Grattis, i morgon får du njuta av en röd 10!
Blev grym på Bor!Riktigt förtjust i denna
Jajamen, är riktigt nöjd Stort tack för att du ville släppa den!Blev grym på Bor!
Älskar den vänstra, måste få tag på en sån!Måste nog erkänna att lite samlare har jag blivit.
Coola!Måste nog erkänna att lite samlare har jag blivit.