Skönt att du har koll även på mina paxningar!Den där alarmaren vet du vem som paxat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att du har koll även på mina paxningar!Den där alarmaren vet du vem som paxat...
Ojoj vilken fet GF-länk!Trådbump, den måste upp på förstasidan! Tissot är det nya svarta! Glöm DS-hypen nu det är Tissot som gäller.
Tissot ref. 51003 54004-1, cal. 27B-1, 34,5 mm från -56 på Gay Frères länk.
Riktigt galet! På det där bra sättet naturligtvis!Dont’t believe the hype.
Hade förmånen att kunna samla nästan alla Tissot i samlingen för någon vecka sedan, saknas någon kronograf (som aldrig blir klar), två damur med glasskydd samt någon Visodate.
Konstaterar att det blivit en del med åren. Hade ambitionen att jaga ner alla varianter av modellerna Jubileum och Visodate med tidiga loggan men intresset avtog, en dag så...
Satan vad bra. Kul!Dont’t believe the hype.
Hade förmånen att kunna samla nästan alla Tissot i samlingen för någon vecka sedan, saknas någon kronograf (som aldrig blir klar), två damur med glasskydd samt någon Visodate.
Konstaterar att det blivit en del med åren. Hade ambitionen att jaga ner alla varianter av modellerna Jubileum och Visodate med tidiga loggan men intresset avtog, en dag så...
Satan i gatan... Min samling om 4 ur Känn genast väldigt fjuttigDont’t believe the hype.
Kan man anse sig klar när soffbordet är fyllt av en modell från ett varumärke?Dont’t believe the hype.
Inte är väl det dags för Tissot hype redan nu? .. Jag har inte bunkrat färdigt än...
Mycket trevliga samlingar pojkar!! Skulle precis lägga in en till bild på världens coolaste visare (nästan iaf) men känns ju pluttigt nu.. aja de är iaf så bra de kan bli imo, Tissot ftw! @Ariste nu hajpar vi så kommer suget åter!!Dont’t believe the hype.
Med lite distans till samlandet så är jag benägen att hålla med, ser galet ut.Riktigt galet! På det där bra sättet naturligtvis!
Tycker själv att det är kul att se dem samlade, inte ofta det händer.Satan vad bra. Kul!
Många fina samlingar här i tråden, lite olika fokus vilket är kul!Satan i gatan... Min samling om 4 ur Känn genast väldigt fjuttig
Grattis till den där samlingen!
En riktigt fin chrono är det jag känner saknas i min samling
Blir man någonsin klar?Kan man anse sig klar när soffbordet är fyllt av en modell från ett varumärke?
Är Tissot det varumärket du har flest klockor av? Om du inte sålt av finns det väll en hel del Certina och Atlantic också?
Dina bilder är ren Tissot-porr, här kommer suget!Mycket trevliga samlingar pojkar!! Skulle precis lägga in en till bild på världens coolaste visare (nästan iaf) men känns ju pluttigt nu.. aja de är iaf så bra de kan bli imo, Tissot ftw! @Ariste nu hajpar vi så kommer suget åter!!
Mycket trevliga samlingar pojkar!! Skulle precis lägga in en till bild på världens coolaste visare (nästan iaf) men känns ju pluttigt nu.. aja de är iaf så bra de kan bli imo, Tissot ftw! @Ariste nu hajpar vi så kommer suget åter!!
Fyttifan vilken trevlig bumper! För det e det väl?
Visarna på den bumpern går inte av för hackor, sitter det ett 31-1 i den?
Mums!Eftersom vi nu har konstaterat att Da hajp is real! Kommer en samlingsbild på mina Tissot-krigare och rekryter fortfarande i träning
Nice!Eftersom vi nu har konstaterat att Da hajp is real! Kommer en samlingsbild på mina Tissot-krigare och rekryter fortfarande i träning
Riktigt fin den där!Shell Cordovan är nog det band som har passat bäst på denna hittills. Dock fick jag ett med rödbrun stitching av någon anledning..?? Nåväl, funkar helt ok ändå
Tack Är lite smått avundsjuk på en (eller alla) av dina!Riktigt fin den där!
Herre jösses. Den där samlade inte sig själv, grymt jobbat!Dont’t believe the hype.
Vilken fin tavla!Denna kommer alltid vara en favorit
TackVilken fin tavla!
Riktigt schysst twotimer det där! Har du orginal batterilucka?Inte är väl det dags för Tissot hype redan nu? .. Jag har inte bunkrat färdigt än...
Riktigt schysst twotimer det där! Har du orginal batterilucka?
Grymt! Riktigt rolig dinkaDen är så orginal det huvudtaget kan bli. Köpt i butiken som den levererades till tidigt 90tal. Aldrig ens varit ut orginalask tidigare. Så äkta NOS med andra ord
Det är inte en sådan med ett litet runt lock på baksidan hoppas jag?Här kommer en sån där tröttsam "Vad är det jag köpt"-inlägg. Man ska ju kolla innan man köper men nu "råkade" jag lägga bud på den en sen(!), köpsugen, traderatrålande kväll. 70-tal förstår jag men vet nån nåt mer?
(Säljarens bild)