Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Daaamn!!Fyller på lådan med Tissot...
![]()
Krisp boett och felfri våffeltavla passar mig...
Dock fel krona så hojta gärna om ngn sitter på krona eller slitet donationsur...
Indeed, mkt trevlig! Är det 33 eller 35mm caset? 33 va?En liten trevlig Jubileum.
![]()
Den här ligger på Kaplans. Jäkligt mysig färg på tavlan måste jag säga. Obs, inte min och vet inte vem som säljer.
![]()
Supertrevlig tavla på en väldigt bra modell! Tavlan gör mycket!Får väl peta in min Jubileum 35,5mm. Tavlan är nästan lite metallic och får en trevlig lyster i solen.
![]()
![]()
![]()
Ja verkligen! Relativt ordinär boett men tavlan lyfter. Allt från lystern till index och de små snygga "orange" lumemarkeringarna.Supertrevlig tavla på en väldigt bra modell! Tavlan gör mycket!
Jag gillar boetten faktisktJa verkligen! Relativt ordinär boett men tavlan lyfter. Allt från lystern till index och de små snygga "orange" lumemarkeringarna.
Ja men det gör jag också, menar mest att den inte är så ovanlig för en jubileumJag gillar boetten faktiskt![]()
Grattis, bra fyndat! Ser underbar ut och de är stabila de där....Fyndade Tissot Antimagnetique på auktion idag. Underskattad modell som jag anser hör hemma med DS och Omega fatlugs, typ.
![]()
![]()
![]()
Håller med, visarna är fantastiska och gediget case även om jag personligen föredrar det andra 35mm caset framför detta. Bra fyndat!Fyndade Tissot Antimagnetique på auktion idag. Underskattad modell som jag anser hör hemma med DS och Omega fatlugs, typ.
![]()
![]()
![]()
Känner igen det där, har själv blivit med tre Tissot'ar senaste veckanKlippte till på en ny Jubileum idag. Den var uppdragen max och stod still. Efter lite pill förstod jag att sekundvisaren hade fastnat. Böjde upp den lite satte fart på balansen och så var den igång, går hur fint som helst nu. Börjar bli besatt i Jubileums tror jag.
![]()
Den är fin. Har varit och klämt på den men känns lite högt prissatt med tanke på att den inte går. Hade nog själv velat ge 1000-1500 i det skicket. Integrerad länk gör den också mindre intressant.Den här ligger på Kaplans. Jäkligt mysig färg på tavlan måste jag säga. Obs, inte min och vet inte vem som säljer.
![]()
Ja jäkla fina klockor. Mycket ur för pengarna!Känner igen det där, har själv blivit med tre Tissot'ar senaste veckan![]()
Fy sjutton vilken fin!! Blir lite sugen på en liknande själv!Klippte till på en ny Jubileum idag. Den var uppdragen max och stod still. Efter lite pill förstod jag att sekundvisaren hade fastnat. Böjde upp den lite satte fart på balansen och så var den igång, går hur fint som helst nu. Börjar bli besatt i Jubileums tror jag.
![]()
Mycket läcker, bra köp!Klippte till på en ny Jubileum idag. Den var uppdragen max och stod still. Efter lite pill förstod jag att sekundvisaren hade fastnat. Böjde upp den lite satte fart på balansen och så var den igång, går hur fint som helst nu. Börjar bli besatt i Jubileums tror jag.
![]()
Ja dom är lite beroendeframkallande! Köp vettja!Fy sjutton vilken fin!! Blir lite sugen på en liknande själv!
Tack! Ja det känns bra, alltid lite lotteri med oklämda auktioner. Denna gången gick det välMycket läcker, bra köp!