• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

The many faces of vintage Tissot (många bilder)

B937334B-0DE9-4535-909A-FCB299F638FC.jpeg 37E08A4A-2F06-4FD1-A5CF-134809265FA3.jpeg 7E9517D9-20C3-49DE-91CF-299F8809B177.jpeg
B937334B-0DE9-4535-909A-FCB299F638FC.jpeg
Hittade denna tråd när jag sökte efter info om vintage tissot på nätet och ber om ursäkt på förhand om det inte är en detektiv-tråd! Men jag behöver hjälp med att utröna om min klocka är värd att reparera eller om den ska säljas som renoveringsobjekt. Jag ser ingen information om modell osv på den och hittar ingen som är exakt likadan när jag söker på nätet. Någon som råkar veta något om den?
Trevlig länk, är den märkt i viklåset?

A372E18E-4D6B-4F22-B753-037AAF02D9E2.png

Lånar denna tråd.
Hittade denna i en låda.
Va min frus farfar och ska nu renoveras upp!
Nån som tar i huvudet vad det är för modell/urverk?

Det var du som knep alltså - grattis!
Tack!

Såg nu att du var med i racet på den med. Vet inte hur många jag förlorat/snålat på det senaste året så tänkte jag skulle vinna den här. Bättre skick än vad bilderna sa i mitt tycke, så är riktigt nöjd!

Ställa datumet när man roterar en del känns ju hopplöst dock, får vänta till juni :mad:

Senast ändrad:
Det var du som knep alltså - grattis!

Tack!

Såg nu att du var med i racet på den med. Vet inte hur många jag förlorat/snålat på det senaste året så tänkte jag skulle vinna den här. Bättre skick än vad bilderna sa i mitt tycke, så är riktigt nöjd!
Ställa datumet när man roterar en del känns ju hopplöst dock, får vänta till juni :mad:

Riktigt riktigt fin! Låg den ute på tradera eller? Vad gick den för om man får fråga? Grattis iaf! :)

Riktigt riktigt fin! Låg den ute på tradera eller? Vad gick den för om man får fråga? Grattis iaf! :)

Låg ute med sådär bilder och vann väl strax söder om 3000. Saknade krona och var i allmänt behov av service där vissa delar fick bytas ut men nu går den bra. Varit väldigt många pointerdates på Tradera på slutet och det verkar hålla i sig.

Tillbaka
Topp