Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, fasiken va kul! Gj!
Tackar! Känns riktigt bra att kunna fixa verken själv. Jag lär mig, om än väldigt sakta!Snyggt, fasiken va kul! Gj!
Ja det är grymt, visst e det kul!? (Ibland ett jävla helvete men det pratar vi inte om)Tackar! Känns riktigt bra att kunna fixa verken själv. Jag lär mig, om än väldigt sakta!
Riktigt ballt, inte sett förr!Efter en tids letande lyckades jag äntligen hitta en originalbox till min Tissot Seastar. Tänker att bilden kan fungera som referens för den som söker box till sin kronograf.
Tack! Håller med De är ovanliga och dyker inte upp så ofta.Riktigt ballt, inte sett förr!
Ascool, tack för att du delar!Efter en tids letande lyckades jag äntligen hitta en originalbox till min Tissot Seastar. Tänker att bilden kan fungera som referens för den som söker box till sin kronograf.
Riktigt bra!!!
Jättefin. Gillar länken skarpt.
Tack Ja, länken är riktigt nice! En gammal mycket bekväm Ficherlänk med en flexande del i låset. Absolut en av mina favorit länkar.Jättefin. Gillar länken skarpt.
Kul att du verkar nöjd. Den är verkligen ball!
Snyggt jobb! Farfars?Ny färg i visarna!
Forumprofil han vägde upp för tavelfadäsen kan man sägaSnyggt jobb! Farfars?
Fina! Gillar den boettformen.
Funderat på att byta runt lite på visarna...
Blev en liten rockad.
Funderat på att byta runt lite på visarna...
Är det där en "ok" kombo, eller blev det en franken nu?Blev en liten rockad.
Är väl bara GL som har den orangea sekunden vad jag vet.Är det där en "ok" kombo, eller blev det en franken nu?
De luxe-tavlan verkar endast ha funnits med de visarna som satt på tidigare. Icke-de luxe hade de minut och timvisarna jag bytte till men hade kvar den guldiga sekundvisaren. Mao, definitivt franken.Är det där en "ok" kombo, eller blev det en franken nu?
Är den 33mm?De luxe-tavlan verkar endast ha funnits med de visarna som satt på tidigare. Icke-de luxe hade de minut och timvisarna jag bytte till men hade kvar den guldiga sekundvisaren. Mao, definitivt franken.
Det är inte den större GL så den mäter 34 mm.Är den 33mm?